• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Vrije dagen in kleur

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, je moet het bestand opzoeken in de verkenner en daar met rechtsklikken. Dan zie je wat Warme Bakkertje laat zien
Dat heb ik gedaan en zie hier geen mogelijkheid mijn melding gaat over dat de macro's zijn uitgeschakeld
1738952147434.png

Kijk eens bij de beveiligingsinstellingen:
Bestand
Opties
Vertrouwenscentrum
Instellingen voor het vertrouwenscentrum

Leuk dat jullie mijn bestandje even hebben omgebouwd. Ik heb er nog een aanpassing bij gemaakt. Niet meer scrollen, maar gewoon op de volgende maand klikken..en de dagen die niet bestaan in die maand worden verborgen dmv Column Hidden is true. De weeknummering is niet zuiver, zelf even aanpassen...

Bijlagen

Laatst bewerkt:
blad "Database" kolom F >>> =DATUMVERSCHIL([@[Begin datum]];[@[Eind datum]];"d")/7
en kolom E lijkt me ook niet helemaal ok.

Proberen excel heruit vinden is een moeilijke opdracht.

Hierbij de versie ZONDER kringverwijzingen. Maak me er op attent als er nog iets niet klopt...
Bovendien kun je nu in de donkergrijze datumbalk een reeks selecteren en daarna het formulier openen. Dan zijn de datums al ingevuld..

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Bij overlappingen geldt de som van de codes !!! bv. 2 keer vrij = ziek, vrij & ziek = NB, ...

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan