W7 vaag probleem: bureaubladpictogrammen worden verplaatst

Status
Niet open voor verdere reacties.

raf83

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2008
Berichten
20
Sinds een paar dagen worden mijn bureaubladpictogrammen steeds verplaatst naar links! Dat doet ie zowel na het opstarten als bij vernieuwen/of nieuwe pictogram.

"Pictogrammen uitlijnen op raster" staat al aan en heb ik verschillende settings mee geprobeerd.Ook heb ik iconrestorer geinstalleerd maar werkt niet perfect en heb liever oplossing zonder deze prog's. Want: het vreemde is namelijk ook dat steeds mijn mappen (in bv mijn documenten etc) worden verkleind en in lijstvorm neergezet. Zet ik dit weer groter zoals ik het graag wil en ga weer opnieuw naar de map dan staat het weer in lijstvorm.

Kan dit iets met werkgeheugen o.i.d. te maken hebben???
 
Gaat het om een thuiscomputer of een computer op je werk?
Group policies kunnen alles weer terug zetten namelijk.

Bij een thuiscomputer kan het een probleem zijn dat het register niet wordt bijgewerkt.
Oplossingen hiervoor variëren van je register cleanen tot een re-install.
 
Doe een systeemherstel. Je geeft zelf al aan dat je het de laatste paar dagen pas hebt. Mocht het niet lukken met systeemherstel dan kun je het bestandsysteem nog altijd laten checken en repareren met chkdsk en sfc.
 
Het lag inderdaad aan de registers, ik heb AVG PC tune up gebruikt om alles weer te fixen wat werkte. Thanks!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan