Waar .flv bestanden in Temporary internet files?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Acerrr

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2009
Ik zit nu met Vista:thumb:.
Voorheen met Windows 98:thumb:.

Als ik met win98 een clip op b.v. Youtube bekeek was ie naderhand te vinden in de map Temporay internet files als een .flv bestand echter zonder die extentie. Je copieerde het naar een andere map en zo had je die clip/film in je bezit. Je moest dat bestand zelf nog de exitentie .flv geven en kon dat bestand dan op een spec. site naar b.v. een .mpg bestand converteren.

In Vista kan ik deze .flv clips niet meer vinden in de temp internet files map. Is dit een beveiliging:(. WIE HEEFT meer info hier over??

Laatst bewerkt:
Volgens iemand van Dixons bij warenhuis VenD zou de temporary internet files
map verborgen zijn in Vista door Microsoft...:o

Ik ben er echter achter gekomen:thumb: dat ze van browser Opera worden opgeslagen in
de map cache4. Het path is:

C:\Users\pluto\AppData\Local\Opera\Opera\profile\cache4

(let op:shocked:, pluto is mijn gebruikersnaam op de computer in Vista dus hier moet u uw eigen gebruiksersnaam invullen. De .flv film flash bestanden in die map zijn te herkennen aan de begin letters opr. en het beste kunt u sorteren op bestandsgrootte want ze dragen altijd de meeste Mb en komen zo boven aan in de lijst te staan. Let daarbij ook op de tijden zodat ook het juiste/gewenste bestand wordt gevonden.Vandaar uit kunt u het bestand naar een map of uw bureaublad slepen en wordt het automatisch gecopieerd. De extensie .flv moet u echter zelf nog geven aan de bestandsnaam.
Let ook nog even hier op, het bestand is pas in de map chach4 te vinden als u naar een ander filmpje gaat kijken en Opera niet geheel verlaat.)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan