Waar ga jij on-line op gamen?

Waar ga jij on-line op gamen?

• pc:

Stemmen: 34 91,9%
  • nintendo gamecube:

Stemmen: 1 2,7%
  • x-box:

Stemmen: 1 2,7%
  • playstation2:

Stemmen: 3 8,1%

• Totaal aantal stemmers
    37
Status
Niet open voor verdere reacties.

game-master

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2002
Ik hoop dat deze poll veel antwoorden op gaat leveren,bedankt voor het stemmen:thumb:Was benieuwd hoeveel het er gaan worden.

gewoon op de 2 meest realistische systemen : ps2 en natuurlijk de probleemgevende pc

o,ja

Ja,geef je gelijk.Maar toch zou ik op een pc en een x-box kiezen want bij x-box zit unreal tournament 2003.Maar ps2 kan ook kunnen.

op de pc (en heb ook op ps2 gestemd...)
een keertje op zo'n ding gespeeld en nou wil ik der ook eentje :D...

Re: o,ja

Geplaatst door game-master
Ja,geef je gelijk.Maar toch zou ik op een pc en een x-box kiezen want bij x-box zit unreal tournament 2003.Maar ps2 kan ook kunnen.

jah ohwk.. op de pc heb je ook ut2k3 .. maar bijv. op de ps2 heb je Grant Tursimo 3 en GTA VC .. :p

Op mijn geliefde cubus natuurlijk miyato voorziet ons vast wel van wat "fresh" online games. Pc is natuurlijk king en word ook niet snel overtroofen counterstrike op een consule ? Don't think so echter een game als mario kart,grant turismo,vice city,de mario sports serie,pikmin en animal crossing moet je gewoon online op een consule spellen

Voor de XBOX is er geen UT2003, maar Unreal Championship ;)

Daarnaast kies ik voor de pc natuurlijk.

Ik heb een paar keer op verschillende console's gegamed( in de Media Markt), en ik kan maar niet aan die controllers wennen.

Daarnaast zijn de graphics van alle (ja, alle) console's tot nu toe nog steeds bagger. Misschien dat ik ooit (maar dan spreek ik al over een jaar of 5 á 10 verder) een console aanschaf, die wel voldoet aan mijn eisen.

Maar ja, de leukere games die uitkomen, zijn vaak altijd voor één of meerdere console's en niet voor de pc. Nou ja, vaak als et spel een jaartje uit is, wordt et nog wel es gepoort naar de pc. Maar ja, dan is et spel al weer oud.....

-edit-

En het belangrijkste:

Op de pc kan je maps maken voor games, dat kan tot nu toe nog op geen één console en met een controller zou dat alleen maar irritaties opwekken denk ik...

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Dolfhin
Op mijn geliefde cubus natuurlijk miyato voorziet ons vast wel van wat "fresh" online games. Pc is natuurlijk king en word ook niet snel overtroofen counterstrike op een consule ? Don't think so echter een game als mario kart,grant turismo,vice city,de mario sports serie,pikmin en animal crossing moet je gewoon online op een consule spellen

vandaar je naam "Dolfhin" ?

Project Dolphin was de project naam voor de NGC .. stond teminste in een nummer uit 2000 .. volgens mij was het de N64 Magazine .. shame dat di niet meer verkrijgbaar is :)

Ik kies voor pc, omdat deze verreweg de beste online mogelijkheden heeft.
Toch lijkt me de Xbox ook erg goed online, als ik verhalen mag geloven...
Heb dit trouwens ook op tv gezien en zag er goed uit.
Maar aangezien ik zelf geen Xbox heb, hou ik het op pc...

Dit is trouwens een bericht voor in de memberschat, alleen zijn polls daar niet toegestaan.

Maarre

Maarre breezer.Ik denk dat jji een je verzonden berichten moet gaan legen,want ik heb in alles nergens berichten staan.

Kijk ook eens bij je verzonden berichten, die moet je ook legen

Re: Maarre

Maarre breezer.Ik denk dat jji een je verzonden berichten moet gaan legen,want ik heb in alles nergens berichten staan.

Dat denk ik niet. Doe even de weergave op 'vanaf het begin' ipv de laatste 10 dagen.

Of zet anders de optie in je profiel aan dat de mods je kunnen mailen.

Zo schiet het niet op natuurlijk..

ook leeg.

Ook leeg.Ik weet neit meer waar het legen oet alles weggegooit.En breezer,wat bedoel je met i.pv 10 dagen waar kan ik dat vinden.

Geplaatst door ApocMD

vandaar je naam "Dolfhin" ?

Project Dolphin was de project naam voor de NGC .. stond teminste in een nummer uit 2000 .. volgens mij was het de N64 Magazine .. shame dat di niet meer verkrijgbaar is :)

Yep vandaar mijn naam. Zoek eens in de memberschat een topic op met de vraag "hoe kom je aan jouw nickname ?" ik sta op pagina 3 (volgens mij). Maar anyway we haden het over de online mogelijkheiden van de consules. K' hoop dat mario kart onlin een dikke toppe word al lijkt me een game a la splintercel waarbij de ene groep een gijzelaar moet beschermen en 1 persoon haar/hem/het (?) redden. Lijkt me wel top sind perfect dark is het weinig geworden met dat counter operative. Xbox live word wel gehyped maar lijt me niks al komt dat deels ook omdat het netwek van dighitaal nog noet online is hier.

waar vandaan.

Ik heb dit artiekel dus de poll uit het boekje powerunlimited op blz 39 onderaan.Maarre ik wilde weten hoe jullie hierop gingen reageren.En op wat voor keuze jullie besluit staat.Baduwe,je mag meerdere keuzes aan klikken hè.Maarre hier heb ik een lijstje van de powerunlimited van hoeveel mensen er op hebben gestemd.Eeerst heb ik de console daarna hoeveel mensen erop hebben gestemd en daarna dan hoeveel procent.:

PC 376 30%
NGC 364 29%
X-BOX 272 22%
PS2 190 15%

En natuurlijk ligt pc weer het hoogst.

Laatst bewerkt:
Re: waar vandaan.

PC 376 30%
NGC 364 29%
X-BOX 272 22%
PS2 190 15%

En natuurlijk ligt pc weer het hoogst.

De poll heb ik mijn twijfels over want de ps2 als laaste. K' weet het niet hoor. Miyato maakt vast een super de duper game als ie weer eens een nieuw speltje krijgt. Dusse dat zit wel goed. De xbox line up kan beter maar is redelijk. Online ps2'en begint pas echt als final fantasy uit is

ja dolphin.

Ja,dolphin daar zul je gelijk in kunnen hebben want final fantasy is al opzich een mooi verzorgt spel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan