game-master
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 7 apr 2002
Ik hoop dat deze poll veel antwoorden op gaat leveren,bedankt voor het stemmen:thumb:Was benieuwd hoeveel het er gaan worden.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door game-master
Ja,geef je gelijk.Maar toch zou ik op een pc en een x-box kiezen want bij x-box zit unreal tournament 2003.Maar ps2 kan ook kunnen.
Geplaatst door Dolfhin
Op mijn geliefde cubus natuurlijk miyato voorziet ons vast wel van wat "fresh" online games. Pc is natuurlijk king en word ook niet snel overtroofen counterstrike op een consule ? Don't think so echter een game als mario kart,grant turismo,vice city,de mario sports serie,pikmin en animal crossing moet je gewoon online op een consule spellen
Maarre breezer.Ik denk dat jji een je verzonden berichten moet gaan legen,want ik heb in alles nergens berichten staan.
Geplaatst door ApocMD
vandaar je naam "Dolfhin" ?
Project Dolphin was de project naam voor de NGC .. stond teminste in een nummer uit 2000 .. volgens mij was het de N64 Magazine .. shame dat di niet meer verkrijgbaar is![]()
PC 376 30%
NGC 364 29%
X-BOX 272 22%
PS2 190 15%
En natuurlijk ligt pc weer het hoogst.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.