waar is icoon software?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er zit eigenlijk geen verschil tussen een upgrade en een full versie.
Het verschil zit 'm erin dat bij een update tijdens de installatie naar de reeds geinstalleerde versie wordt "gekeken" (serial) en dat dit bij een full version niet gebeurt.
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar het schijnt zo te zijn dat wanneer je een update op een compleet lege schijf wilt gaan installeren, op "enig" moment tijdens de installatie ook om de serial van de lagere versie wordt gevraagd, m.a.w. als die info correct is, zou je dus een upgrade kunnen installeren op een lege hdd.

Laatst bewerkt:
Maar het lijkt me niet verstandig om XP Home te herstellen met een XP pro CD

Ach, voor ik zo ver moet gaan, kan ik altijd nog langs verkenner zoveel mogelijk verwijderen.
Het komt er gewoon op aan software die nooit gebruikt wordt en plaats inneemt eraf te gooien.

Ik heb nog de schijf Norton SystemWorks. Als ik die oplaadt, kan ik langs Systeemonderhoud/Wipe info mogelijk ook wat verwijderen.

we horen wel............ en idd. wat Jozo schrijft is niet aan te raden.

'k ben toch wel benieuwd hoe 't er nu bij je uitziet,
(heb je er geen plaatje van?)

Via De verkenner verwijderen?

Er blijven dan nog zo veel bestanden achter...

wat ik zou doen:

ga eens naar start>>uitvoeren

en typ dan "appwiz.cpl" zonder aanhalingstekens

dat moet het doen =)

Heb voorlopig nog niets verwijderd op de laptop van mijn zus.
Ze heeft nog ruimte genoeg.

Noteer toch jouw raad en probeer hem uit zodra ik bij haar ben.
Eventueel kan ik de recover schijf eens proberen.

Heb het voorlopig druk met het installeren van mijn nieuwe Medion MD 8083

Wat je ook altijd eens kunt proberen:
start, uitvoeren
typ daar "sfc /scannow" (zonder aanhalingstekens en let op de spatie achter sfc)
druk op ok.
Je wordt waarschijnlijk wel naar de cd gevraagd, dus hou die binnen handbereik, of zorg dat deze reeds in de pc zit. :thumb:

opgelost !

Dank zij SpKo is in één klap alles opgelost.
Bij start/uitvoeren tikte ik zoals hij voorstelde appwiz.cpl in en daar verscheen het lijstje software dat ik anders zou krijgen mocht het icoon software op zijn plaats staan.
Een raad om in gouden letters op te tekenen.
Hopen dank aan de knappe koppen die zich over het probleem bogen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan