Waar zijn mijn back-ups gebleven?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarvan? Waarmee gemaakt?

Zullen wel ergens op je hd staan ;)
 
Maar hoe kunnen wij nu weten waar jij die back-ups hebt neergezet? :rolleyes:
 
Misschien wel in je titel van deze vraag.

maar kijk hier eens.
 
Ik ben geen computer kenner. Als ik het wist dan had ik het wel gezegdmar ik weet het niet. Waar zijn backups altijd te vinden. Ik weet het echt niet
 
Ze zijn altijd te vinden op je hd maar nog steeds weten we niet waar JIJ backups mee maakt.

Je maakt dus backups van een map. Daar staan wel bestanden in. Zoek eens op zo'n bestandsnaam en dan zul je zeer waarschijnlijk 2x het bestand tegenkomen en zo weet je ook waar die anderen staan
 
Back-ups zijn te vinden daar waar je ze neergezet hebt.
Waar heb je ze neer gezet?
Of wordt het nu net zo'n kwestie als ik kan mijn auto niet meer terug vinden en weet ook niet meer waar ik'm geparkeerd heb, weet u waar ie is?
 
hoi hoi

Ik heb je titel aangepast :) Ik vraag me af wat er eigelijk niet te vinden is... je mijn documenten? Daar wordt niet echt een automatische back-up van gemaakt. Daar moet je zelf opdracht voor geven. En dan moet je ook een plek opgeven waar die back-up naar toe moet, dus als je dat gedaan hebt weet je dat zelf beter dan wij :) Ik denk dat inderdaad het beste is dat je op zoek gaat naar een van de titels erin.
 
Ik denk dat hij helemaal geen back-ups heeft gemaakt. Maar ervan uitgaat dat dit automatisch gaat ofzo? :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan