hoihoi,
ik ben een ontzettende newbie wat betreft computerproblemen oplossen, vandaar een misschien voor de hand liggende vraag:
ik heb nu sony vaio met eigenlijk heel veel software erop die ik niet wil.
ik heb er een aantal problemen mee:
- ik heb een harde schijf van 160 gigabyte maar heb maar 56 gig beschikbaar terwijl ik er echt nauwelijks nieuwe dingen opgezet,
- ik kan geen pdf bestanden openen;
- ik kan dingen niet meer opslaan zoals office bestanden
nou had ik bedacht om een opstart-cd te maken met licentie en eventuele andere benodigheden, en vervolgens de hele laptop te formateren en opnieuw te installeren.
nou heb ik dus 2 vragen
is dit een goed idee?
zijn er mensen die me hiermee willen en kunnen helpen? ik heb namelijk geen flauw idee waar te beginnen.
ik ben een ontzettende newbie wat betreft computerproblemen oplossen, vandaar een misschien voor de hand liggende vraag:
ik heb nu sony vaio met eigenlijk heel veel software erop die ik niet wil.
ik heb er een aantal problemen mee:
- ik heb een harde schijf van 160 gigabyte maar heb maar 56 gig beschikbaar terwijl ik er echt nauwelijks nieuwe dingen opgezet,
- ik kan geen pdf bestanden openen;
- ik kan dingen niet meer opslaan zoals office bestanden
nou had ik bedacht om een opstart-cd te maken met licentie en eventuele andere benodigheden, en vervolgens de hele laptop te formateren en opnieuw te installeren.
nou heb ik dus 2 vragen
is dit een goed idee?
zijn er mensen die me hiermee willen en kunnen helpen? ik heb namelijk geen flauw idee waar te beginnen.