waar zit de registry???

Status
Niet open voor verdere reacties.

nick_h

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2003
Beste medemensen,

Ik moet een zin uit mijn registry verwijderen, dat klinkt wel leuk maar ik heb geen flauw id hoe ik daarin moet komen, brand maar los als je het weet plz
alvast bedankt!

Ga naar Start>uitvoeren>type regedit [enter].

Maak een backup van het register voordat je dingen gaat veranderen!!!!!

bedankt!!!
maar ik heb nog een probleempje, we hebben een wormvirus, supova-f die mij aangeeft dat er een hele rij bestanden van dit type: c:\_RESTORE\TEMP\A000... enz, weet jij of iemand toevallig waar ik die kan verwijderen???

Dat is te verwijderen door systeemherstel uit te schakelen. Deze Computer, rechtermuisknop, Eigenschappen. Probleemoplossing. Herstart daarna de computer, voer vervolgens een virusscan uit. Bijvoorbeeld bij www.housecall.nl

Groeten,

Pete1800
Moderator sectie Windows 95/98

P.S. Je had beter in je eerste topic verder kunnen gaan.

daar zal ik in het vervolg aan denken, maar pete 1800, als ik met rechter muis op comp klik kan ik nergens systeemherstel vinden, laat staan uitschakelen, dus iemand nog andere suggesties???

Toch nog een nieuwe vraag, ik weet niet hoe ik bij probleemoplossing moet uitkomen, want als ik op mijn computer druk en dan op eigenschappen zie ik dat nergens staan, is er een mogelijkheid dat dit ergens anders te vinden is, en zo ja, waar?
Alvast bedankt

deze computer / eigenschappen / prestaties / bestandssysteem / probleemoplossing / (optie systeem herstellen uitschakelen)

Groetjes,
Bennie

nick_h, zou je niet iedere keer op de knop "plaats een vraag" willen drukken? Ik heb drie topics moeten samenvoegen.

Dus: ben je nog altijd bezig met het oplossen van hetzelfde probleem: gebruik de knop
reageer.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan