Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Laat eens zien wat je al geprobeerd hebt, want enkele rijen doorlopen is niet echt moeilijk.Ik heb ook met een VBA script zitten spelen, maar kom er niet uit.
Ja, dat verandert aan de macro niet veel.Bedankt! Is het met een macro ook mogelijk dat wat je in O3 plaatst in een ander werkblad wordt neergezet?
Dat zou geen probleem zijn als die tabellen er qua dimensies hetzelfde zouden uitzien, maar dat is niet het geval.Nou dacht ik het verder zelf te kunnen, maar daar heb ik me in vergist. Ik heb het hele bestand bijgevoegd. Aangezien je een loopje hebt gemaakt moeten de gegevens naast elkaar staan. Hier staan ze onder elkaar en niet direct onder elkaar. Er moeten er dus een aantal uitgepikt worden. Dit is zeker alleen mogelijk zonder loopje?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.