Dukesofhazard
Gebruiker
- Lid geworden
- 1 jan 2012
Beste forumleden,
Ik moet cijfers van de ene V&W overzetten naar de andere.
Het probleem is alleen dat er verschillende rubrieken worden gebruikt.
Wat ik zou willen is dat bij het exporteren van de V&W in Excel de grootboekrekeningen van kolom C door middel van een formule vanzelf gekoppeld worden aan de andere gebruikte accountnummers (kolom A).
De accountnummers van kolom A heb ik nu zelf ingevoerd en gegroepeerd. Bij de volgende maand (V&W export) zou dan door middel van een formule automatisch de accountnummers worden gekoppeld aan de grootboeknummers.
Dus 407,000,000 hoort bij grootboekrekening 40102, 40105, 40106, enz.
Ik heb gekeken naar de ALS formule, INDEX formules en Verticaal zoeken maar kom er niet aan uit welke nu te gebruiken.
Bekijk bijlage Voorbeeldbestand.4.xlsx
Wie kan mij helpen?
Gr. Dukes..
Ik moet cijfers van de ene V&W overzetten naar de andere.
Het probleem is alleen dat er verschillende rubrieken worden gebruikt.
Wat ik zou willen is dat bij het exporteren van de V&W in Excel de grootboekrekeningen van kolom C door middel van een formule vanzelf gekoppeld worden aan de andere gebruikte accountnummers (kolom A).
De accountnummers van kolom A heb ik nu zelf ingevoerd en gegroepeerd. Bij de volgende maand (V&W export) zou dan door middel van een formule automatisch de accountnummers worden gekoppeld aan de grootboeknummers.
Dus 407,000,000 hoort bij grootboekrekening 40102, 40105, 40106, enz.
Ik heb gekeken naar de ALS formule, INDEX formules en Verticaal zoeken maar kom er niet aan uit welke nu te gebruiken.
Bekijk bijlage Voorbeeldbestand.4.xlsx
Wie kan mij helpen?
Gr. Dukes..