Waarmee open ik een MDI-file?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedoel je MID of echt MDI, MDI staat voor MULITPLE DOCUMENT INTERFACE, dit houdt in dat je meerdere tekstbestand teglijk openen kunt.
MDInotepad is een tekstverwerker die dit aankan, mischien dat Word het ook kan, dat kun je proberen door het te open met Word en zien wat er gebeurdt.
MDInotepad is HIER te downloaden.

Laatst bewerkt:
Dag JJW,

Inmiddels weet ik dat het te maken heeft met Borland en dat de extensie staat voor: Multiple Document Interface

Blijft de vraag waarmee het bestand gemaakt is...

Tom

Waarmee het gemaakt is, dat is een goede, er zijn meerdere programmas die deze extensie kunnen maken, dat word lang zoeken denk ik zomaar, is het bestand groot, mischien kun je het als bijlage toevoegen of ergens uploaden zodat we het kunnen zien zelf.

Inmiddels heb ik het met Word geopend met de optie "Tekst uit willekeurig bestand herstellen". Het is nu gedeeltelijk leesbaar. Daar uit blijkt dat het privacygevoelige informatie is; testgegevens van een leerling. Ik kan het dus helaas niet opsturen.
Groet Tom

Nee begrijpelijk dan, maakt ook niet uit, het is dus wel gemaakt met een tekstverwerker, heb je die download al geprobeerd die ik zende, MDInotepad, mischien dat het daarmee helemaal te lezen is?

Ik weet niets van een download? Heb je me iets gemaild? Ik zie niets van MDInotepad... Lijkt me wel de oplossing!

Groet
Tom

nou in de eerste reactie die ik gaf op jouw topis staat het woord HIER met een streep, deze kun je aanklikken en dan wordt je doorgesluisd naar de pagina waar het filtje staat.
Mocht je deze snelkopelling niet zien dan plaats ik hem gewoon nog een keer voor je.
http://koti.mbnet.fi/~fidgety/

Wat raar, die eerste reactie lees ik nu pas voor het eerst!! Bedankt, ik ga het proberen!
Groet
Tom

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan