Waarmee open je .ink bestanden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

chila

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2003
Berichten
135
ik heb een aantal bestanden die op een andere pc stonden via e-mail naar mijn thuis pc. gestuurd. ik krijg ze echter niet geopend. het is nu een bestandje dat dat de extentie .ink heeft. hoe kan ik deze openen en welk programma heb ik daar voor nodig?

groetjes chila
 
Je hebt niet de bestanden, maar een snelkoppeling naar de bestanden verstuurd. Het zal dus niet lukken om die te openen. Probeer het versturen nog eens en let dan goed op of het idd het bedoelde bestand is.

Groeten,
Neleke
 
oeps dat zal niet meer gaan. de schijf van die andere pc was kapot. vandaar dat ik ze naar huis stuurde. ik heb rechts geklikt op de map waar de bestanden in stonden en dan naar zenden via e-mail. dan zal ik wel alles kwijt zijn:(
 
Oeps :8-0:

De betreffende schijf is helemaal niet meer te benaderen, ook niet wanneer die als 2de schijf in een andere computer erbij gehangen wordt?

Neleke
 
ja hij doet het nog wel. ik heb de schijf wel hier.
alleen soms stopt de lees/schrijfarm en doet hij niks meer, maar kan er eventueel wel snel even op.
als ik die in mijn pc stop, herkent die dat dan gewoon.
daar heb ik neit veel verstand van :)
 
Of hij direct herkend wordt hangt een beetje af van de bios instellingen.

Wanneer je de schijf aansluit op dezelfde kabel als de andere schijf dan moet je de jumpers op de schijf in de slave stand zetten.
Wordt de schijf op een andere IDE kabel aangesloten dan kan het zijn dat je hem als master kunt laten staan, ligt er aan of er al een ander apparaat als master er aan hangt.

In het Bios moet je wel even controleren of alle aansluitmogelijkheden op auto staan. Dus primaire ide en secundaire ide. Geef anders hier even een overzichtje van wat je zoal aangesloten hebt en hoe het bios dit ziet.

Neleke
 
ik heb even gekeken van binnen maar ik heb alleen een master. kan verder niets op de kabel aan sluiten.zit geen stekker voor. in mijn oude pc was dat wel, maar dit is een splinternieuwe packerd bell dus die zullen dat wel weer verhinderd hebben.
 
Heb je de kabel nog van die oude computer? Dan kan je die even gebruiken :)

( heb even de titel aangepast, even een vraagje zegt niets over het probleem)
 
Laatst bewerkt:
nope de rest van de computer heb ik verkocht :D
alleen de schijf heb ik gehouden om inderdaad eens een keer te kijken of ie bij deze kon maar niet dus. misschien een keer gewoon een nieuwe kabel kopen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan