Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou graag willen weten of vista aan te raden is. Als sp 1 van vista uitkomt wil ik hem gaan kopen.
Ook zou ik willen weten of er misschien toch iemand is die weet wanneer sp 1 van vista uitkomt.
Ik hoor graag van jullie,
Tim
Ik ben heel erg tevereden. Heb hem zelf ook. Maar ik heb wat problemen met bepaalde software. Zoals mijn FTP-programma. En als op ik hyves zit sluit hij soms zomaar af, omdat er een fout is opgetreden.Waarom twijfel je aan Vista?
Wat zijn de redenen daarvan?
Graag wat gerichter informatie geven.
Ik heb Vista van bijna het begin af en ben zeer tevreden :thumb:
Waarom twijfel je aan Vista?
Wat zijn de redenen daarvan?
Graag wat gerichter informatie geven.
Ik heb Vista van bijna het begin af en ben zeer tevreden :thumb:
Nou ik gooi het van M'n PC af
wat een *#*^@ programma zeg.
Niets is meer zoals je gewend bent, en de meeste tijd ben je kwijt aan het zoeken hoe je dit nou weer moet doen en waar dát nou weer staat.
Heb het al een half jaar op m'n PC en ook al heb ik nu een harde schijf van 80 Gig of zo, m'n C schijf (partitie) is al bijna vol omdat vista komt met héél veel dingen waar je echt niet op zit te wachten en nooit gebruikt.
Als je geen computer nerd bent niet precies weet wat je wat je nou wel of niet veilig kunt verwijderen, laat je het er maar weer opstaan.
Alles ziet er flashy uit, maar, net als met games, het kan er wel gelikt uitzien, maar als de gameplay niet lekker loopt heb je niks aan mooie graphics.
I hartje Vista
Ik kan me voorstellen dat de wat meer gevordere (gamers?) onder osn het minder geschikt vinden dt XP (of Linux).
Ik kan niet wachten tot SP1 komt wordt strond ziek van de pokke fouten in vista er is altijd wel iets.
Toch niet de consumentenbond hè mag ik hopen?
Die voeren een verloren strijd tegen Vista. Geloof daar maar niks van...
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.