Waarom??? gebruik jij je browser?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door caveman


Ik bedoel de statusbalk die laat zien hoeveel plaatjes e.d. geladen worden, hoe groot de pagina is in kb's. Wat je aangeeft, haalt niet die balk weg. Die komt nog steeds opzetten als ik naar een andere pagina ga en verdwijnt als de pagina geladen is. Ik wordt daar hyper van, dus als je nog een tip hebt? Ik vindt Opera verder nl prima, maar die balk moet uit.

Aha, je bedoelt de Progress Bar. Ook die kan uitgezet worden. Klik op File, dan op Preferences en kies voor Toolbars and Menus. Zo'n beetje in het midden van het scherm zie je dan Progress Bar staan met een vakje erachter - daar kun je de instelling veranderen. Standaard staat er "Pop-up at bottom of page"; kies in plaats daarvan voor "Off" en je bent van de balk af!
 
Buffy> aha :), tof van je, ik had al zo vaak alles doorzocht, maar niets gevonden. Ik ga eens een tijdje Opera gebruiken, het oogt een stuk beter zonder Progress bar.
 
Ik ben weer terug bij Mozilla...die kan sommige zaken toch beter. URL filteren bij Opera werkt niet helemaal lekker en als je javascript uitzet blijft de browser soms hangen. Mozilla gaat dan juist sneller werken. Er zijn nog meer kleine dingetjes waar ik bij Opera niet blij mee ben, maar ik zal niet een lijst plaatsen.

Het is persoonlijk en dan kies ik voor Mozilla.
 
Geplaatst door caveman
Ik ben weer terug bij Mozilla...die kan sommige zaken toch beter. URL filteren bij Opera werkt niet helemaal lekker en als je javascript uitzet blijft de browser soms hangen. Mozilla gaat dan juist sneller werken. Er zijn nog meer kleine dingetjes waar ik bij Opera niet blij mee ben, maar ik zal niet een lijst plaatsen.

Het is persoonlijk en dan kies ik voor Mozilla.
mja, mozilla is ook wel goed...paar keer mee gewerkt, en op linux ga ik daar ook mee werken...
 
Tja ieder zijn eige voorkeur. Waarom d98 je dat de halve wereld (plus nog wat) IE gebruikte, Daar zijn die mensen aan gewend en ze willen niet overstappen ik werk al met opera sinds 3.0 (kan ook wel 3.1 ofzo zijn) en het bevalt me goed, Der zijn inderdaad wat dingen die beter kunnen zoals het alleen open van pop-ups bij een event (mouseklik) zit wel in mozzila niet in opera, het spam filter, taal support, enz, enz
maar overall is ie veel beter als IE en een zeer goede concurent voor mozzila.
Maar jah als je de mouse gestures onder de knie hebt alle mogelijke buttons uit je kop kent stap je niet meer zo snel over!

ps : opera moet eigenlijk opensource gaan voor iedereen die die 40 euro heft betaald dat zou pas mooi zijn voor o.a plugin ontwikkelaars!
 
Voor Mozilla Firebird is er een 'mouse gesture' extensie, dus als je wilt overstappen...:p
 
Geplaatst door caveman
Voor Mozilla Firebird is er een 'mouse gesture' extensie, dus als je wilt overstappen...:p

Toch maar niet maar die mouse gestures zijn een must have zeker weten!
 
Ik gebruik gewoon IE.. heb Mozilla een tijdje (2/3 maand) gedraait maar uiteindelijk toch maar weer naar IE gegaan. Mozilla crashte te vaak en was erg traag als een site java applets gebruikte.

IE 6 is erg stabiel en snel dus daar laat ik het voorlopig bij. Skins en die andere onzin heb ik niet nodig aangezien het de boel alleen maar onnodige vertraagd en ik sowieso al die skins nutteloze bagger vind.

*BrEeZeR houd het liever stabiel en snel dan met die onnodige troep de boel instabiel en traag te maken.
 
Cave zegt dat het bij Mozilla Firebird geen echte skins zijn, alleen de knoppen kunnen veranderd worden. Cave vindt skins ook onzin (daarom geen XP meer, maar w2k).
 
er is hier vast wel iemand die dit weet:

hoe kan ik zorgen dat Opera automatisch inbelt als ik het opstart?
 
Waarom ik IE gebruik?
[sarcastic mode]
-Ik vind het tof om allerlei andere progjes te gebruiken voor functies die in andere browsers gewoon ingebouwd zijn.
-Ik vind er geen barst aan als spyware geen grip op mijn browser kan krijgen.
-Sites van amateurs zien er in IE veel beter uit.
-Windows Update werkt niet met andere browsers en dus mis ik dan misschien wel belangrijke updates (voor IE :rolleyes:
-OE gebruik ik ook al niet en anders vind ik het zo zielig voor M$, die jongens hebben het al zo zwaar.
[end rant]

Eigenlijk allleen maar voor bankzaken en om spyware te testen. Voor de rest Opera 7.11 (onder XP en Mandrake)

Groetjes,

Pieter
 
Ik hou er wel van om mijn buttons (en de rest) eens een ander kleurtje te geven dan dat ze dachten dat wel leuk was
 
Ha ha ha Dolfhin.

Je vergeet dat het helemaal in het Nederlands is !!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan