Dukkel
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 17 feb 2016
- Berichten
- 2.395
- Besturingssysteem
- Win11 Prof NL
- Office versie
- Office365
Hallo @edmoor,Ik heb er nooit problemen mee gehad, dus geen idee wat er aan de hand is.
Maar installeer de Plex Server gewoon op je NAS, dan is deze niet meer afhankelijk van perikelen op je PC.
Ik weet echter niet of die voor jouw NAS beschikbaar is.
Dit is de Plex Media Server op mijn Synology NAS:
Bekijk bijlage 384929
Mijn NAS met 4 schijven, 2 x 8TB en 2 x 10TB:
![]()
DiskStation® DS423 | Synology Inc.
Veelzijdig gegevensbeheerplatform voor werk en meerwww.synology.com
Voor de zoveelste keer heb ik PLEX geinstalleerd, telkens zie ik nadat ik m'n PC's afgesloten heb, en de volgende dag weer opgestart heb, dat PLEX, de NAS-SERVER niet weer terug kan vinden. Zelfs had ik JellyFin al gedownload. Toen wou ik toch nog één keer PLEX proberen want dat heeft toch wel veel méér dan elk ander MultiMedia programma. Ook had ik inmiddes geklaagd in het Forum van PLEX, en toen bleek dat ik lang niet de eenige was met dat verdwenen Server probeem. Maar wat denk je?
Er kwam ook ggisteravond nog een update van de PLEX Media Server binnen.
En toen kon ik natuurlijk niet meer stoppen om die Update te installeren en een paar bibliotheken te vullen.
Vanmorgen natuurlijk meteen gekeken of PLEX nog draaide, en of ik de Bibliotheek nog kon uitbreiden en JA hoor, deze update bracht dus uitkomst.
Maar werkte nog steeds niet op mijn Buffalo NAS-Server.
Dus met enige reserve nog, bedankt voor al je hulp en geduld