Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Abyss zei:Wat zou een reden voor mij kunnen zijn dat ik linux moet instaleren
Ik speel veel games en internet veel![]()
Lange Pier zei:Wat is de reden voor deze vraag?
De reden zou kunnen zijn om ermee vertrouwt te geraken.
Maar ik ben nog niet achter de diepzinnigheid van deze vraag, maar dat kan aan mij liggen, ik ben wel dom, maar niet slim.![]()
Abyss zei:Waarom dan zou ik er mee vertrouwt moeten geraken?![]()
Je hoort weleens dat Linux zo goed is en MS Windows zo slecht.
Ik heb ooit wel eens Redhat uit getest
Maar ja als je geen games kan spelen waarom heb je dan een pc met Linux nodig
Lange Pier zei:Effe lijm halen voor mijn klomp.![]()
Jij stelt de vraag waarom jij Linux zou moeten gebruiken, jij wilt spelletjes spelen, Linux niet, althans niet de grote bekende, dus wat is nu die dieper liggende gedachte hierachter?
Dat Linux stabieler is dan windows? ja, dat er ook vele zijn die geen spelltjes spelen? ja, dat deze mensen met Linux werken omdat het gratis is?, ja, dat alles wat je met windows kan doen ook met Linux kan doen? ja, alleen spelen op een Linux platform, eigenlijk niet, de grote jongens brengen de spelen niet uit om daarop te kunnen werken.
Abyss zei:Linux bestaat nu volgens mij al een jaar of 20 waarom is het nog steeds niet mogelijk om Windows games te spelen.
Hoe is het bijvoorbeeld met de ondersteuning voor hardware zoals moederborden, en optie die op het bord zitten. zoals ASUS bios update
Abyss zei:Mijn vraag is toch simpel,
Waarom ik Linux zou moet draaien?.
Ik zou best een linux besturingssyteem willen denk ik.
Maar wil graag weten of er mensen zijn die alleen nog met linux werken.
Waarom die alleen nog met linux werken.!
Mischien hebben zij tips!.
Voor en nadelen!
Je zegt Linux is gratis (Windows xp niet dan?)
Herkend hij bijvoorbeeld alle hardware. of moet je dan eerst op zoek naar drivers.
Is het net zo makkelijk ingebruik als windows
Zijn er programma's zoals NERO Burningrom.
Linux bestaat nu volgens mij al een jaar of 20 waarom is het nog steeds niet mogelijk om Windows games te spelen.
Hoe is het bijvoorbeeld met de ondersteuning voor hardware zoals moederborden, en optie die op het bord zitten. zoals ASUS bios update
Abyss zei:Kan linux dan over weg met mijn 64bit's pc? 250 gb hardeschijf en nieuwe videokaart.
Wifi enzo.:shocked:
lamp zei:Waarom werk ik met linux.
1, gratis
2, heel uitgebreid, keuze vrijheid.
3, stabiliteit, mijn server met debian stable is een 5 tal jaar geleden geinstalleerd en vervolgens alleen maar geupgrade met apt en hij werkt nog steeds dag en nacht. Ik ben ook minder verplicht om te rebooten, bij windows moet je dit praktisch elke maand doen omdat het besturingsysteem weer lek is.
4. Werkt heel goed op oude systemen, je hoeft geen kde te draaien je kan ook xfce draaien of fvwm wat alles zeer vlot maakt voor oude computers. Ik wil je windows xp maar eens op een pentium processor zien draaien of op een 486.
5, ik gebruik ook linux uit frutstratie van de handelswijze van microsoft, Ooit het verhaal van sco gehoord? Dan zal je merken wat voor een criminele organistatie microsoft is.
ik ben er nog altijd van overtuigd dat ubuntu veel gemakkelijker is voor bejaarden die nog nooit een pc hebben gezien. En die alleen maar wat willen surfen, mailen, msn, filmen bekijken, muziek beluisteren. Ze hoeven zich van niets iets aan te trekken, je installeerd het en alles werkt gewoon en blijft werken.
Het update systeem zal je wel vertellen als er security updates zijn en dan hoef je enkel even op ok te klikken.
Ga een computer leek maar eens uitleggen dat hij antivirus antispyware een firewall allemaal moet installeren en dan nog eens regelmatig updaten en scannen op virussen.
Om even terug te komen op abyss. 64 bit geen probleem daar was linux zelfs eerder dan windows. Harde schijf, linux kan groter harde schijven aan als windows dus ook geen probleem. videokaart, nvidia kaarten zijn geen probleem. ati kaarten geven soms problemen door de slechte linux drivers die ati leverd. en btw lees dit eens http://www.fsf.org/blogs/community/rms-ati-protest.html
Als je iets tegen linux hebt gebruik het dan niet he, en blijf maar mooi betalen een bill gates zodat hij nog een groter huis kan zetten.
microsoft doet trouwens aan user lock in. dit wil zeggen dat ze op verschillende manieren hun huidige gebruikers willen blijven houden.
Waar denk je dat sco ineens dat geld vandaan had om die rechtzaken te starten. http://www.opensourcenieuws.nl/index.php/content/view/890/47/Abyss zei:
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.