bvanleeuwen254
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 feb 2008
Hallo,
Ik ben bezig voor mijn vaders bedrijf een aparte Https:// website te maken voor het downloaden van files. Maar ik heb daar een wachtwoord beveiliging voor gebruikt die gebruikt maakt van Html. Alles werkt onder Mozilla Firefox 3.0.11 en IE6 maar op mijn moeders laptop en mijn vaders PC werkt het niet. Zij gebruiken IE8. Hier onder staat het script en een link. Het probleem is dat hij meteen naar de pagina gaat Opnieuwe proberen of Afsluiten. Ook als je het scripts toe staat.
Https://joopvanleeuwen.nl
Script:
Wat is er mis?
Bob
Ik ben bezig voor mijn vaders bedrijf een aparte Https:// website te maken voor het downloaden van files. Maar ik heb daar een wachtwoord beveiliging voor gebruikt die gebruikt maakt van Html. Alles werkt onder Mozilla Firefox 3.0.11 en IE6 maar op mijn moeders laptop en mijn vaders PC werkt het niet. Zij gebruiken IE8. Hier onder staat het script en een link. Het probleem is dat hij meteen naar de pagina gaat Opnieuwe proberen of Afsluiten. Ook als je het scripts toe staat.
Https://joopvanleeuwen.nl
Script:
HTML:
<html>
<head>
<title>Afgeschermde pagina</title>
<meta http-equiv="Robots" name="Robots" content="noindex, nofollow" /> <!-- Functie die ervoor zorgt dat de pagina wordt geopend als de bezoeker het juiste wachtwoord geeft -->
<script language="Javacript" type="text/javascript">
<!--Hide from non-JavaScript Browsers
function correct() {
document.write("<html><head><title>Dit is MainFrame van Joop van Leeuwen.</title></head> <body bgcolor='#ffffff'><center><font color='#000000' face='arial' size='4'> Welkom in de Download Database van Joop van Leeuwe, "+"<p><a href='index1.htm'> <font color='#0000ff' face='arial' size='2'>Klik hier om de pagina binnen te gaan.</a> "+"</p></center></body></html>");
document.close();
}
<!-- Error function when visitors gets the password wrong -->
function error() {
document.write("<html><head><title>Je hebt een foute wachtwoord ingevoerd, probeer het opnieuw.</title></head> <body bgcolor='#000000'>"+"<font color='#ffffff' face='arial' size='5'>"+"<center> <h1>Ooops</h1><br><b>Fout wachtwoord - </b>"+password+"</font><br><br> <font color='#ffffff' face='arial' size='3'>Probeer het nog eens, of als je geen wachtwoord heb, ga dan naar: www.joopvanleeuwen.nl </font><br><br><input type='button' value='probeer nog eens' onclick='history.go(-1)'> <br><br>"+"<input type='button' value='Sluiten' onClick='window.close()'> </center></body></html>");
document.close();
}
//Stop hiding-->
</script>
</head>
<body bgcolor="#ffffff">
<!-- Wachtwoord functie -->
<script language="JavaScript" type="text/javascript">
<!--Hide from non-JavaScript Browsers
**var password = prompt("Wilt u even inloggen","");
**//EERSTE PASSWORD
**switch(password){