wachtwoord invoeren bij i.e. 6

Status
Niet open voor verdere reacties.

davidoz2

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2003
Berichten
138
hallo,

ik heb een irritant probleempje. Ik ben student bij de hogeschool van utrecht, en heb wat problemen bij het inloggen vanaf mijn huis. Het intranet van de HvU is verdeeld een aantal "delen". Bij een aantal van deze delen is er een inlogscherm aanwezig op een webpagina zelf, daar kan ik moeiteloos inloggen met mijn gebruikersnaam en wachtwoord (deze kloppen dus).

Nu is 1 gedeelte, waar ik om in te loggen een popup iets van windows krijg, met:
-gebruikersnaam
-wachtwoord
-domein

voor alle gedeeltes gelden dezelfde gebruksnaam + wachtwoord, dus die kan ik invoeren. ik kan alleen niks bij "domein" invoeren, omdat ik simpelweg daar geen informatie over heb. Als ik deze leeg laat en de rest goed invul, krijg ik precies dezelfde pop-up weer leeg terug, maar dan met de ingevoerde velden weer leeg. ik krijg dus verder geen foutmelding, waardoor ik ergens het idee krijg dat hij de informatie niet doorgeeft.

iemand een idee hoe ik dit oplos / hoe het met het domein-veld zit?

alvast bedankt voor de hulp!
 
mdw invullen bij domein werkt niet, krijg zelfde scherm weer terug.

bij netscape heb ik dit probleem niet (hoef ik geen domein in te vullen, alleen gebruikersnaam en wachtwoord). misschien dat er dan iets op mn pc verkeerd is ingesteld? site klopt, als ik op school inlog via dezelfde windows pop-up is er niks aan de hand...

Edit: er wordt nu gebruik gemaakt van een ander intranet, niet degene die op die website vermeld wordt volgens mij.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan