Hallo,,
Ik zit nu op school, en heb een probleem.
Ik ben namelijk op een onatuurlijke wijze me wachtwoord vergeten.
Ik gebruik deze wachtwoord al op een andere pc, maar opeens werkt die niet meer op me laptop. Ik heb geen wachtwoordwijziging gebruikt, en dat er andere mensen op zijn gekomen tijdens de pauze was volgens mij niet ter sprake gekomen.
En als dat zo was, moesten ze de huidige wachtwoord weten om een nieuwe aan te maken ?
Dus daar kan het niet aan liggen dan toch?
Ik wil een wachtwoordhersteldiskette maken, is daar een oplossing voor, om via een andere pc dat aan te maken, of moet het op een andere manier.
Kan iemand me daarbij helpen, ik heb de laptop niet eens een week, en gebeurd dit al..
Wat al gedaan:
- Wachtwoord opnieuw proberen te resetten (niet gelukt)
- misschien dat de toetsenbord op een verkeerde land stond, heb ik veranderd (niet gelukt)
- windows even opnieuw opgestart (niet gelukt)
Wat kan ik doen ???
Ik gebruik Win7 Pro + SPI via msdn gedownload .
Ik zit nu op school, en heb een probleem.
Ik ben namelijk op een onatuurlijke wijze me wachtwoord vergeten.
Ik gebruik deze wachtwoord al op een andere pc, maar opeens werkt die niet meer op me laptop. Ik heb geen wachtwoordwijziging gebruikt, en dat er andere mensen op zijn gekomen tijdens de pauze was volgens mij niet ter sprake gekomen.
En als dat zo was, moesten ze de huidige wachtwoord weten om een nieuwe aan te maken ?
Dus daar kan het niet aan liggen dan toch?
Ik wil een wachtwoordhersteldiskette maken, is daar een oplossing voor, om via een andere pc dat aan te maken, of moet het op een andere manier.
Kan iemand me daarbij helpen, ik heb de laptop niet eens een week, en gebeurd dit al..
Wat al gedaan:
- Wachtwoord opnieuw proberen te resetten (niet gelukt)
- misschien dat de toetsenbord op een verkeerde land stond, heb ik veranderd (niet gelukt)
- windows even opnieuw opgestart (niet gelukt)
Wat kan ik doen ???
Ik gebruik Win7 Pro + SPI via msdn gedownload .