Wachtwoord msn kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

jacobboersma

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2007
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. En weet mijn geheime vraag ook niet meer. Ik heb ergens gelezen dat je hotmail kunt mailen om een wachtwoord te mailen op een alternatief adres.

Alleen als je dat adres hebt opgegeven toen je je account registreerde. Gewoon ergens klikken dat je je wachtwoord kwijt bent en de stappen volgen. En als je er niet uitkomt moet je eens een zoekmachine gebruiken, er bestaan nog wel andere manieren om terug achter je wachtwoord te komen.

als dat anders niet werkt gewoon heel simpel een nieuw account aanmaken :cool:
het enige probleem is dan dat je iedereen weer moet toevoegen.

In dat account staan nog belangrijke E-mails. En ook adressen die ik nodig heb.

Is het een hotmailaccount? Dan ben je die mails na 30 dagen sowieso kwijt geloof ik. Tenminste als je jezelf 30 dagen niet hebt aangemeld.

Zoek eens op google. Er zijn nog wel manieren om achter je wachtwoord te komen (op eigen risico), maar ik weet niet of ik die hier zomaar mag plaatsen.

ja klopt er bestaan programma's voor je hotmail account om achter je geheime vraag te komen heb ik zelf nog nooit gebruikt maar misschien moet je het proberen effe goed zoeken:)

Misschien kunnen jullie er wat mee.

*knip*

Hij is van een kennis van mij. Ik heb toestemming van haar.

Laatst bewerkt door een moderator:
effe een vraagje weet diegene haar geheime vraag ook niet?

wat haar eerste auto is dat is de vraag?

ik zal probere het account te krijge heb er wel wat voor:thumb:

niet zeker dat het lukt hoor:D

effe een vraagje weet diegene haar geheime vraag ook niet?

wat haar eerste auto is dat is de vraag?

ik zal probere het account te krijge heb er wel wat voor:thumb:

niet zeker dat het lukt hoor:D

Ze weet het inderdaad niet meer. Het is een blondje haha snap je.

oke ja dat is zeker minder, nog een vraagje want je moet ook het land en postcode invullen, wat is haar postcode? want anderrs kan ik ook niks doen.

oke is goed bedankt zal effe wat proberen hoop dat ik je kan helpe:D

je hoort het zo snel mogelijk:thumb:

Ok is goed. Zodra je een wachtwoord hebt. Mail het dan maar naar *knip*. Dan mail ik het naar haar en kan ze het zelf aanpassen. In ieder geval al bedankt voor wat je nu allemaal al hebt gedaan.

Laatst bewerkt door een moderator:
oke ik heb de manier gevonde om haar wachtwoord terug te krijge nog niet helemaal 100% zeker, maar probeer het vandaag voor elkaar te krijgen dan hoor je het vanzelf wel:)

dan zeg ik het via de forum eerst wel dat ik je gemaild hebt dat je zeker weet dat ik je mail.
mijn mailadres is bijna het als mijn naam hier dus kan niet missen:thumb:

oke ik heb de manier gevonde om haar wachtwoord terug te krijge nog niet helemaal 100% zeker, maar probeer het vandaag voor elkaar te krijgen dan hoor je het vanzelf wel:)

dan zeg ik het via de forum eerst wel dat ik je gemaild hebt dat je zeker weet dat ik je mail.
mijn mailadres is bijna het als mijn naam hier dus kan niet missen:thumb:

Heb je het al voor elkaar gekregen?

het gaat niet zo makkelijk om het terug te krijgen:confused:
het is niet zo van 1,2,3 en dan klaar duurt wel wat langer maar ben nog steeds bezig, als het zo makkelijk was kon iedereen het wel kost wel tijd.

maar ben bezig dus hoop dat het lukt:thumb:

die hierboven werkt bij mij iig niet.
Ik krijg wel een scherm maar kan niks intypen:shocked:

Ik heb geen MSN,dus kan het niet testen.

Volgens mij moet je ook niets typen,maar het account selecteren en met rechtklikken,om het wachtwoord daarna in kladblok te plakken,zo lijkt het.

Greetz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan