Goedemiddag,
Ik heb een excelsheet (excel97 .xls) welke met een wachtwoord is beveiligd, en je raad het al.. wachtwoord kwijt. de wachtwoorden die ik geprobeerd heb zijn dus niet de juiste.
Nu weet ik dat dit gevoelig ligt dus ga ik ook niet vragen of iemand 't voor me wil verwijderen.
Ik heb wel eens een wachtwoord verwijderd door het bestand te zippen en vervolgens de xml te bewerken echter lukt 't me niet om het met dit bestand op deze manier te doen.
Het geeft namelijk een foutmelding:
Cannot open the file as [zip] archive
The file is open as [Compound] archive
Heeft iemand misschien een idee hoe ik dit kan fixen?
Via internet wordt ik niet veel wijzer namelijk.
Het lijkt wel of er een wachtwoord op de map zelf zit ipv een sheet.. kan dat?
Mocht deze vraag ook niet toegestaan zijn dan kan de post verwijderd worden uiteraard.
alvast bedankt
Ik heb een excelsheet (excel97 .xls) welke met een wachtwoord is beveiligd, en je raad het al.. wachtwoord kwijt. de wachtwoorden die ik geprobeerd heb zijn dus niet de juiste.
Nu weet ik dat dit gevoelig ligt dus ga ik ook niet vragen of iemand 't voor me wil verwijderen.
Ik heb wel eens een wachtwoord verwijderd door het bestand te zippen en vervolgens de xml te bewerken echter lukt 't me niet om het met dit bestand op deze manier te doen.
Het geeft namelijk een foutmelding:
Cannot open the file as [zip] archive
The file is open as [Compound] archive
Heeft iemand misschien een idee hoe ik dit kan fixen?
Via internet wordt ik niet veel wijzer namelijk.
Het lijkt wel of er een wachtwoord op de map zelf zit ipv een sheet.. kan dat?
Mocht deze vraag ook niet toegestaan zijn dan kan de post verwijderd worden uiteraard.
alvast bedankt