Wachtwoord steeds groter!

• Onderwerp starter Onderwerp starter KFK
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

KFK

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2004
Hoi, mede helpmij-lezers,
ik zit met het volgende probleem. Krijg momenteel geen inbelverbinding.
Het wachtwoord van mijn inbelverbinding (ouderwets he:o ) is steeds groter dan het origineel.
Hoeveel keer ik het ook verander, elke keer als ik naar de eigenschappen kijk (omdat ik geen verbinding krijg) staat daar een te groot wachtwoord!

Tevens krijg ik een foutmelding: FOUT 691, enz..

Wie kan mij uit de brand helpen?
Bij voorbaat dank,
KFK:confused:

Ga naar Inbelverbindingen

Klik op eigenschappen (eerst rechts klikken).
Dan, dacht bij verbinding. om wachtwoord vragen uitvinken.

Eric.

Hoi, dat is vrij normaal dat je wachtwoord naar meer tekens verandert. Dit is namelijk een soor beveiliging. (als je 2 letters hebt als wachtwoord dan ziet iemand dat gelijk. Als de 2 letters automatisch verandert naar bijvoorbeeld 8 tekens* dan zijn toch die 2 letters nog moeilijk!)
Die foutcode is het probleem.Misschien handig om alle snoeren eerst eruit te halen van en naar je modem etc en dan opnieuw erin te doen. Zodat je zeker weet dat het daar niet aan ligt. Dan een nieuwe inbeldverbinding maken met de gegevens van je modem. Als dat niet werkt kijk dan of je modem goed aangesloten is.

Laatst bewerkt:
Dank voor de reacties.

Dat het wachtwoord uit veiligiheids overwegingen groter word gemaakt begrijp ik nu, oke.:thumb:

Als ik via Google naar de pagina, vanwege de "Fout691" melding, ga, staat daar dat ik via dubbelkklik op "Deze Computer" moet dubbelklikken op "Externe Toegang", echter dat kan ik nergens vinden.
Komt dat soms omdat ik werk met Windows XP?:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan