Wachtwoord vergeten gebruikersaccount

Status
Niet open voor verdere reacties.

martinpb

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2012
hoi helpers ,Ik kan op mijn windows 10 pc niet inloggen .vraagt om een wachtwoord, en dat ben ik helaas vergeten weten jullie raad.
groet martin

Laatst bewerkt door een moderator:
niet echt een oplossing he . kan immers niet naar binnen op win10 moet eerst naar binnen kunnen

laat maar dit wil ik niet zo ,ben daar niet zo thuis in
groet martin
ps vraag het ook wel ff bij microsoft

Oh jammer. Maar oke. Je kun er wel wat van leren. We zijn voor de help. :shocked:

laat maar dit wil ik niet zo ,ben daar niet zo thuis in
groet martin
ps vraag het ook wel ff bij microsoft

Dan denk ik dat je erg bedrogen uitkomt.
Twee mogelijkheden:
of je hebt tijdens installatie gekozen om aan te melden met je Microsoft (live) account en kunt dan via de website proberen je wachtwoord van je live account te resetten.
of je hebt tijdens installatie gekozen voor een lokaal account en dan kan Microsoft weinig doen (behalve ook Hirens bootCD adviseren of een herinstallatie). Wachtwoord van een lokaal account wordt nl alleen op de PC opgeslagen en dus kan Microsoft daar net zo min bij als ieder ander.

ik heb dit van microsoft en gedaan wat ze zeiden . nu kan ik weer inloggen met nieuw ww. probleem opgelost.
Uw Windows 10 wachtwoord is hetzelfde als die van uw Microsoft account, omdat deze gekoppeld zijn. Door op een andere pc, en tablet of een telefoon naar Outlook.com te gaan kunt u de optie "wachtwoord vergeten" selecteren. U krijgt dan een aantal opties om het account te herstellen. Als u een backup email adres of een telefoonnummer heeft opgegeven kunt u dat gebruiken. Anders moet u informatie geven over het account.
groet martin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan