Wachtwoorden wijzigen/instellen voor gebruikersaccaunts.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker37

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2009
Berichten
438
Heb een probleempje voor het instellen van een wachtwoord voor een gebruikers account. Op de chat was ik al wijs geworden dat je in "uitvoeren" control userpasswords2 in moet typen en dat je het dan in het venster "gebruikersaccounts" kan doen. bij elke gebruiker kan je vervolgens het wachtwoord makkelijk veranderen want onder staat er gewoon een knop "Wachtwoord opnieuw instellen", maar bij één account is die knop vastgezet, kan daar het wachtwoord dus niet veranderen om één of andere reden, op die manier. Staat onder wel "Druk op CTRL+alt+del en kies wachtwoord wijzigen om uw wachtwoord te wijzigen. Doe dat dus, kom dan in taakbeheer, maar nergens zie ik daar waar ik dat dan kan doen. Dus...........iemand die weet hoe dat kan, of een andere manier weet om wachtwoorden voor gebruikersaccounts in te stellen die wel werkt?
 
Laatst bewerkt:
Hoi,
was mss handig geweest om de accountnaam e/o type te vermelden. Als het van ASP.Net is b.v. dan kun je dat niet veranderen maar wel verwijderen. Heeft met Net.Framework te maken.
 
Laatst bewerkt:
Ja, heb het via configuratie scherm gedaan, dus opgelost. Heb meer accounts dan dat ik te zien krijg bij het opstarten viel me op, dus was wel benieuwd naar hoe dat zat (voor de liefhebber).
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan