Wanadoo Email Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheMitchHD

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2013
Hallo allemaal,

Ik weet dat Wanadoo niet meer bestaat maar er stond iets heel belangrijks op!
Kan ik er ooit nog bij komen?

Groeten
TheMitchHD

Je zou evt. kunnen proberen of je via de webmail van online er nog in zou kunnen? https://webmail.online.nl/
Overigens vraag ik me af hoe het kan dat "er wat heel belangrijks op staat" terwijl de standaard mailprogramma's de mail ophalen en daarna VERWIJDEREN van de mailservers van (toendertijd) wanadoo?

Tijs.

Het staat er nog wel op. En het is echt belangrijk. Het is NIET verwijderd. Maar ik probeer het wel via online.

Ok, dat zal dan wel een afwijkende instelling zijn geweest in het ingestelde mail-account ("Berichten op de server laten staan" bij POP3/SMTP danwel ingesteld als IMAP mail-account).

Verder zou ik vragen of je niet ondertussen al een @online.nl e-mail adres gekregen hebt waar (hopelijk) de resterende mail van wanadoo naar toe is gemigreerd door Online?

Tijs.

Laatst bewerkt:
Daar heb ik nooit wat van gehoord.
Lekker dan. Mara toch bedanktr voor de hulp

Nog wat informatie over de overgang (links erin werken helaas niet, dus contact met Online / Ziggo zal nodig blijven): hier
en verder nog wat informatie hier

Verder nog wat interessante informatie (bijv. over forwarding van wanadoo.nl mail naar de mailservers van Ziggo, al sinds 2008): hier

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan