egkok
Verenigingslid
- Lid geworden
- 25 mrt 2001
- Besturingssysteem
- Win 11
Ik heb dus chello plus, maar soms valt die uit en dan wil ik toch op internet. Kan natuurlijk met allerlei free inbelverbindingen, maar wanadoo heeft er een en daar kan je ook nog eens 5 maal sneller met internetten, dus dats mooi meegenomen, je betaalt iets meer voor de tikken, echter na installatie krijg ik steeds de wanadoo window dat ik moet inbellen terwijl ik dus al op internet zit. Bijv. als ik naar Outlook Express ga. Toen heb ik die account gewist maar tot mijn verbazing krijg ik die niet uit outlook express, na wissen staat ie er even later weer leuk in. Ook nadat ik hem uit verbindingen heb gehaald in IE eigenschappen .... Krijg steeds die pop-up van wanadoo en hij gaat zelfs trachten een verbinding tot stand te brengen. Dit is hinderlijker en erger dan spam ad's en popups bij elkaar..Hoe kan ik toch wanadoo houden zonder dat die pop-ups komen, (btw "nooit een verbinding kiezen" werkt niet!!). Of anders, hoe krijg ik die **** eraf als voorgaande niet tot een oplossing komt? Ik betaal tikken waar wanadoo aan verdient dus geen gegeven paard in de bek gekeken!!..
elbert kok
elbert kok