Wanhoop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jarod

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2003
Berichten
85
Ik zit met het volgende probleem. Ik heb mijn systeem geupgrade met een nieuw moederboard. Ik zal onderstaand een uitgebreide specificatie geven. Ik krijg constant blauwe schermen met diverse aanwijzingen en geheugendumps. Het zegt me allemaal niets en als je het rapport aan Microsoft verstuurd weten ze ook niets. Daarna komt er na herstart een mededeling met "uw systeem is hersteld van een ernstige fout". Ik wordt er wanhopig van want ik heb al drie videokaarten omgeruild (een Riva, Ati en nu een Asus), een nieuwe dvd speler geinstalleerd, maar tot op heden geen resultaat. Ook het moederboard is al een keer omgeruild. Ik ben echt ten einde raad, want tot nu toe is de investering voor niets geweest. Op mijn oude socket 478 moederboard werkte alles perfect en stabiel. Ook heb ik de nieuwste drivers van de videokaart geinstalleerd, maar helaas..........
Hellup !!!!!!!!

Jarod

Moederboard: Asus A7V8X-X met AMD 2200
Videokaart: Asus V9520 Magic
Netwerkkaart: Realtek 8139
TV Kaart: Pinnacle PCTV
Dvd speler: LG
CD RW: Lite-On
Modem: IntelV90
 
Ja, maar ook de videokaart is dus het probleem niet. Inmiddels ook al het moederboard nog een keer vervangen. Ik heb wat meer info over m'n systeem gegeven misschien dat iemand mij dus verder kan helpen.


Jarod
 
Dan is het toch beter om daar verder te gaan en daar je nieuwe info te plaatsen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan