Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Over 1 maand
Dát is nu net de reden dat ik schreef wat ik schreef. Er zijn hele veel mensen bij wie Vista prima werkt. De reden hiervoor laat ik even in het midden want anders zouden enkelen zich wellicht op de teentjes getrapt voelen.tsja, waarom zouden ze een nieuwe windows maken als het geen zin heeft over te stappen?
ik vind persoonlijk win7 lekkerder en vlotter draaien, en het nieuwe snelstartmenu werkt lekker als je eraan gewent bent...
en als het dan ook nog veiliger blijkt te zijn etc. is dat voor mij voldoende reden om over te stappen, maar dat is natuurlijk ieder voor zichvista loopt idd ook lekker.
Kun je een voorbeeld geven wat precies bij 7 'lekkerder / vlotter' draait?
[...]
klopt, normaal moest ik met mijn systeem voordat ik het internet op kon me moederbord cd erin gooien om de audio drivers en ethernet kaart te installeren... win7 herkent ze gewoon.Als je het niet erg vind meng ik me hier ook even bij. Aangezien ik ~Build 7600 draai.
Het werkt inderdaad een stuk sneller dan vista. Als je het opstart. Start het binnen zo'n 15 tot 20 seconden op. Vista... Wil ik niet eens over beginnen (+- 2 minuten met m'n redelijk snelle systeem). ['vlotter']
Bovendien, de ondersteuning van oude dingen is er ook nog steeds. Plug ik een USB draadloze ontvanger van het jaar 2003 in, dan wordt het gewoon geinstalleerd. ('lekkerder')
klopt, normaal moest ik met mijn systeem voordat ik het internet op kon me moederbord cd erin gooien om de audio drivers en ethernet kaart te installeren... win7 herkent ze gewoon.
Laat ik dan nog even man en paard noemen. @Probleempjes, no offence, het gaat mij niet om jou, maar ik vind hetgeen je hier schreef eveneens een schot in de roos.Als je het niet erg vind meng ik me hier ook even bij. Aangezien ik ~Build 7600 draai.
Het werkt inderdaad een stuk sneller dan vista. Als je het opstart. Start het binnen zo'n 15 tot 20 seconden op. Vista... Wil ik niet eens over beginnen (+- 2 minuten met m'n redelijk snelle systeem). ['vlotter']
Bovendien, de ondersteuning van oude dingen is er ook nog steeds. Plug ik een USB draadloze ontvanger van het jaar 2003 in, dan wordt het gewoon geinstalleerd. ('lekkerder')
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.