Hallo allemaal,
Ik heb het spel War Rock gedownload, en geinstalleerd.
Vervolgens heb ik het spel gestart, ingelogd.
Server gekozen, speltype gekozen, dan op ''Join'' geklikt, maar dan beginnen de problemen:
-Mijn ping staat (voor het joinen) op 1000, na het joinen op 0.
-Na het inloggen is er aan de linkerkant GEEN menu verschenen. Als ik na het joinen daar een beetje in het rond klik, verschijnt er wel ineens een aantal schermen, maar er zijn geen rooms die ik kan joinen, geen rooms kan ik maken, etc. etc.
Omdat dit allemaal heel erg onduidelijk is, heb ik een filmpje gemaakt.
(Als ik onder in het scherm ergens op wijs, dan wijs ik op ''Ping 0''. Slecht te zien.)
(Als ik aan de linkerkant ergens op wijs, dan wijs ik op het niet verschenen menu.)
---------------------
-->FILMPJE<--
---------------------
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Joren
Ik heb het spel War Rock gedownload, en geinstalleerd.
Vervolgens heb ik het spel gestart, ingelogd.
Server gekozen, speltype gekozen, dan op ''Join'' geklikt, maar dan beginnen de problemen:
-Mijn ping staat (voor het joinen) op 1000, na het joinen op 0.
-Na het inloggen is er aan de linkerkant GEEN menu verschenen. Als ik na het joinen daar een beetje in het rond klik, verschijnt er wel ineens een aantal schermen, maar er zijn geen rooms die ik kan joinen, geen rooms kan ik maken, etc. etc.
Omdat dit allemaal heel erg onduidelijk is, heb ik een filmpje gemaakt.
(Als ik onder in het scherm ergens op wijs, dan wijs ik op ''Ping 0''. Slecht te zien.)
(Als ik aan de linkerkant ergens op wijs, dan wijs ik op het niet verschenen menu.)
---------------------
-->FILMPJE<--
---------------------
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Joren