[War Rock] problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joren 007

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2004
Hallo allemaal,

Ik heb het spel War Rock gedownload, en geinstalleerd.
Vervolgens heb ik het spel gestart, ingelogd.
Server gekozen, speltype gekozen, dan op ''Join'' geklikt, maar dan beginnen de problemen:
-Mijn ping staat (voor het joinen) op 1000, na het joinen op 0.
-Na het inloggen is er aan de linkerkant GEEN menu verschenen. Als ik na het joinen daar een beetje in het rond klik, verschijnt er wel ineens een aantal schermen, maar er zijn geen rooms die ik kan joinen, geen rooms kan ik maken, etc. etc.

Omdat dit allemaal heel erg onduidelijk is, heb ik een filmpje gemaakt.
(Als ik onder in het scherm ergens op wijs, dan wijs ik op ''Ping 0''. Slecht te zien.)
(Als ik aan de linkerkant ergens op wijs, dan wijs ik op het niet verschenen menu.)

---------------------
-->FILMPJE<--
---------------------

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Joren

Dat HAD ik ook, kan er zo niet meer opkomen wat ik gedaan heb, ik geloof dat ik aan de linker kant ( filmpje -> met lege serverlijst ) een keer van groep ( klein - middel - grote mappen ) geklikt had waarna die het wel deed. Als ik vanavond thuis ben zal ik even kijken wat ik gedaan heb :o

Heb het helaas nog niet kunnen vinden --> had gister het zelfde probleem :evil:

Mijn vermoeden is dat ze daar bij Warrock een beetje aan het *****n zijn, heb er sinds gister al vaker over gelezen.

Sorry :o

warrock probelemen als je in serve gaat

hoi ik heb ook al een probleem want als ik een seve ga dan krijg ik zwart beeld en dus hoor ik wel geluid maar ik kan niks zien met het begin had ik er geen problemen mee maar sins ik dat probleem had heb ik waar 3x beeld gehad toen ik een serve ging:evil:

ook

Als ik heb ingelogd en heb een server aangekozen zit het spel vast soms kan ik nog net een room aan tikken en daarna is het weer gebeurd
Heb het spel al enkele keren opnieuw geïnstalleerd maar dit wil niet baten
De register bestanden verwijderd
Spel opnieuw geïnstalleerd
Ho maar weer vast als je een server of room aanklikt
Kan alleen na ctr alt del en taak beëindigen weer terug naar windows
Dit is exact vanaf level 6 0% het geval ??????
Help mij

wtf

Hallo beste mensen ik speel warrock al 1 jaar maar ik weet nu echt niet wat ik moet doen

nou ik heb probleem met die nieuwe update die anti hack shield pro ofzo nou ik denk dat het daarnaan ligt
als ik warrock opstart alles gaat fijn enzo en goed maar dan logg ik in en dan zie ik geen ene server :confused::confused:
weet een van jullie wat het aan ligt ?

Hallo beste mensen ik speel warrock al 1 jaar maar ik weet nu echt niet wat ik moet doen

nou ik heb probleem met die nieuwe update die anti hack shield pro ofzo nou ik denk dat het daarnaan ligt
als ik warrock opstart alles gaat fijn enzo en goed maar dan logg ik in en dan zie ik geen ene server :confused::confused:
weet een van jullie wat het aan ligt ?
je bumpt een topic van bijna 10 maanden oud. maak zelf een nieuw topic aan met je vraag.

ga naar warrock.nl effe bij home zoeken en je vind een hele uitleg over dat server probleem

gr, zerokil

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan