Warcraft 3 TFT unable to connect to Battle.net

Status
Niet open voor verdere reacties.

elferen111

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2008
Hoi,

Ik speel sinds kort weer WC3 TFT. Maar als ik wil inloggen in Europa krijg ik dit scherm
problempt3.jpg

Als ik naar een server van bijv. US ga werkt hij wel.
Niemand anders heeft mijn serial

Wie kan mij helpen:cool:

Laatst bewerkt:
hmm vreemd :P
vriend van mij had dit ook, zal eens vragen heo hij dit heeft opgelost.
heb je ook firewall? zoja , als die uitstaat kan je dan wel online?

Hij staat uit
en me poorten staan open, normaal host ik altijd games:confused:

ok,

ik ga nu nog eerst even proberen te reinstalleren
en als het lukt laat ik het weten:thumb:

ROC is orgineel, maar TFT is gedownload, omdat ik de cd niet kon vinden:evil:
ik had alleen het hoesje met de serial, misschien ligt het daar aan. ik ga nog ff zoeken naar de orginele

ROC is orgineel, maar TFT is gedownload, omdat ik de cd niet kon vinden:evil:
ik had alleen het hoesje met de serial, misschien ligt het daar aan. ik ga nog ff zoeken naar de orginele

hmmm lijkt me inderdaad dat dat het is...
maar dan zou je zeggen dat je op geen 1 server kan XD

ik had hem gisteren geïnstalleerd, heb toen een paar potjes gespeeld. en vanochtend nog eentje, toen die afgelopen was kwam er te staan: u have lost connection to battle.net en toen kwam ik er niet meer in

ik had hem gisteren geïnstalleerd, heb toen een paar potjes gespeeld. en vanochtend nog eentje, toen die afgelopen was kwam er te staan: u have lost connection to battle.net en toen kwam ik er niet meer in

dat lost connection heb ik ook wel eens gehad :S
maar ik zou het zo even echt niet weten..

Heb je toevallig pas op een andere computer gespeeld met een gekraakte versie? Had ik een keertje en werd voor een maand gebanned. (duurde wel even... )

probleem

eej ik heb precies hetzelfde met warcraft 3
en ik begrijp er geen **** van misschien weet ik iemand de oplossing wil die het zeggen??:(:(:(:(

Ik ook.. -.-

Me broertje installeerd de game met 1 van mijn serials en hij wou online hij kwam niet in northrend unable to connect zelfde probleem.. en nu kan ik wel in de andere 3 ofzo maar niet in northrend :S..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan