Warhammer Dawn Of War II: codes vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrol man

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2009
Hallo allemaal,

Ik kan geen codes vinden van het spel Warhammer Dawn Of War II.
Ik heb zowaar wat gezocht maar ik merkte op dat er nogal veel uitgavens van zijn.
Het kan ook zijn dat er geen codes voor zijn maar je nooit.:rolleyes:

Alvast Bedankt.:thumb:

Ok bedankt maar ik weet niet welke ik dan moet hebben van Warhammer Dawn Of War ik heb zegmaar hem gedownload (geen demo) maar ik weet niet of hij wel zo heet (Warhammer Dawn Of War II).
Want er staan er een hele hoop anderen bij zijn dit de missies dat het bij elke missie op een anderen manier moet?:confused:

voor zover ik weet zijn er nog geen cheats beschikbaar voor DoW2.

mss is er al wel een trainer te vinden. google.nl

kun je als je een skirmish game speelt de optie No Cheats Allowed kiezen? o.i.d.

dat was bij DoW namelijk wel zo ik weet niet zeker of die optie er in DoW2 ook in zit.

als die er namelijk niet bij zit denk ik dat er geen cheats voor zijn en ook niet komen.

maar waarom wil je cheaten :P

dat is het nou juist bij deze zit geen skrimish je kan kiezen uit campain, options en help enzo maar verders niets staat ook niks bij options over cheats dus......
Ik denk dat ze er nog niet zijn

er is wel skirmish maar die staat onder multiplayer of online ofzoiets.
dan staat er single game ofzo ik weet het niet meer. maar ik vind het wel heel erg verstopt op een onlogische plek kortom gebruiks-onvriendelijke interface.

en jah ik denk ook dat er geen cheats voor zijn en denk ook niet dat die komen.

oh daar heb ik nog niet gekeken omdat ik hem heb gedownload en dus niet online kan spelen dus daar staat een skrimish zal wel eens een keer kijken als ik het weer speel ik dacht dat er alleen eeen campain in deze game zat

Ja er zit een skrimish in maar je kunt er geen cheats gebruiken.
Is dit de nieuwste versie van Warhammer Dawn Of War?
Ik vind er namenlijk niet zoveel inzitten aan objecten en dergenlijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan