wat behouden om te seeden als de movie is...

Status
Niet open voor verdere reacties.

redr

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2009
Berichten
20
waar moet ik op letten als een movie is gedownload ,bekeken of deze werkt en op schijf gebrand is.

-ik zou natuurlijk zo snel mogelijk plaats willen maken om verder te kunnen gaan downloaden waar ik een andere film voor in de plaats kan zetten.
maar hoe werkt dit nu???
als ik de film(s)gebrand heb heb ik de rest niet meer nodig maar oke file sharing is sharing ook met en voor anderen,toch?
maar nu,kan ik zomaar de film(s) verwijderen?
wat blijft er dan te sharen?
of wat moet er op de pc blijven staan om te seeden?
ik hoop toch niet dat die 18 gig nu reeds moeten blijven staan kan k een heel arsenaal externe geheugens gaan halen.
kan me iemand hier een goede uitleg over geven ???
en..........
krijg ik problemen omdat mijn ratio treurig achterblijft onder 1 terwijl ik toch 15 kbs upload tov 85 kbs download ?? hoe kan dit en hoe haal ik die 1 als er problemen door zouden ontstaan??? pc staat dag en nacht aan dus........ gr Redr
 
Als je wil kunnen seeden zul je de gedownloade files op je machine moeten laten staan
 
oke en hoe zit het met mijn andere vragen hierboven ?

als een movie eenmaal in mijn map staat kan ik deze na het branden toch verwijderen uit mijn pc of ???
waar bestaat de file uit wat op pc moet blijven staan ??? is dit alles wat ik via de torrent binnen heb gekregen ?
enz groetjes Redr
 
als je wilt seeden, moet je gewoon alles op je pc laten staan ,je hele bestandsmap die je gedownload hebt + de inhoud, dus alles gewoon.
 
Opzich is dat seeden wel handig voor anderen maar het is niet handig voor degene die weing ruimte heeft op zijn pc.
Dus wat je het beste kunt doen is gewoon een dagje seeden of 2 en dan gewoon de download eraf halen het handigste is om naar jou download programma te gaan en dan de torrent met de rechtermuisknop aan te klikken en extreem verwijderen klikken en dan verwijder beide.
Als jij als enigen seed is het wel handig dat je hem erop laat staan tot er iemand is die hem ook kan seeden anders is de torrent voorgoed verwijdert .
Als jij een torrent verwijdert die nog maar een seeder heeft (dus jij) en je gooit hem weg kan een ander (leecher) hem niet meer voor 100% binnenkrijgen.
Je kan ze er dus gewoon afgooien natuurlijk wel eerst de film branden en anders op de pc laten staan:)

Veel succes verder:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan