Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat maakt een variabele aan met als naam "ss" en als type stringstream.
Dat maakt een variabele aan met als naam "ss" en als type stringstream.
string str = "dit;is;een;csv regel;";
int begin = -1, end = 0;
while (end != string::npos){
end = str.find(";",begin + 1);
cout << str.substr(begin + 1, end - begin - 1) << "\n";
begin = str.find(";",end);
}
string str = "dit;is;een;csv regel;";
string woord = "";
stringstream my_ss(str);
while (getline(my_ss,woord,';')){
cout << woord << "\n";
}
Ikzelf gebruik een stringstream altijd wanneer ik typeconversies van basistypes moet doen, Aangezien deze manier van casting templated en zo goed als failsafe kan werken..
@BreVDD: Uit je vraag blijkt dat je niet weet wat een variabele is, terwijl dat echt wel het 1ste (oke 2de) is wat je zou moeten leren in elke programmeertaal... Ik zie dat je ook al een vraag stelde over het gebruik van de muis/grafisch werk. Hoe er rekening mee dat C++ een van de 'traagste' programeertalen is voor je grafisch resultaat kan krijgen.
Ook raad ik je aan om eerst eens een goede tutorial door te nemen, bvb deze starter van cprogramming.com. Uiteraard kan je hier vragen stellen als je iets van die tutorials niet begrijpt, maar ze zullen al antwoorden geven op je meest eenvoudige vragen die je nu hebt over variabele/functie etc..
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.