Wat is beter een originele win7 of een * getweakte* graag uw pro en contras ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankdubbe

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2008
Berichten
886
Wat is beter een origine win7 of een * getweakte* graag uw pro en contras

Is het waar dat er veel meer onnodige rommel zoals talen en andere onnodige programmas worden geinstalleert met een orginele

In hoeverre heb je updates nodig ???

zal een orginele veel langer tijd nodig hebben om te installeren ???

welke zijn de nadelen van bv een Pliek win7

Graag uw bedenkingen
 
Elke software leverancier, zeker die van besturingssystemen, maakt hardware-consumerende software. Dat leidt er toe dat je net nieuw aangeschafte PC/Laptop teleurstellende presentaties levert als je net het nieuwste besturingssysteem hebt geïnstalleerd, zoals bijv. Windows 7. In de kern van het nieuwe systeem is niet erg veel veranderd en dat is voor de leverancier een probleem, want waarom zou de consument geld uitgeven aan iets dat niet veel anders is dan het product dat ie al heeft en tevreden over is, bijv. Windows XP ? De standaard truc is "windows dressing". Giet er een sausje overheen waardoor het helemaal nieuw lijkt.
Dat sausje is nu juist het probleem. Dat zorgt voor de grootste vertragingen. Dus zet de visuele effecten op "beste prestaties".
Om alles wat overzichtelijker te maken gebruik ik ook graag "Classic Shell". Dat is een gratis tooltje om waarmee een eenvoudiger en overzichtelijker interface gezet wordt.
Het is daarom redelijk eenvoudig Windows sneller te maken door alles te verwijderen dat het er "zo mooi uit laat zien".
Daarnaast zijn er nog wat handige tweaktools te downloaden waarmee er nog meer PK's uitgeperst kunnen worden, maar dan moet je wel precies weten wat je aan het doen bent. Dat zijn tools als: Tweaknow Winsecret en Enhancemy7en.
 
Laatst bewerkt:
Elke software leverancier, zeker die van besturingssystemen, maakt hardware-consumerende software. Dat leidt er toe dat je net nieuw aangeschafte PC/Laptop teleurstellende presentaties levert als je net het nieuwste besturingssysteem hebt geïnstalleerd, zoals bijv. Windows 7. In de kern van het nieuwe systeem is niet erg veel veranderd en dat is voor de leverancier een probleem, want waarom zou de consument geld uitgeven aan iets dat niet veel anders is dan het product dat ie al heeft en tevreden over is, bijv. Windows XP ? De standaard truc is "windows dressing". Giet er een sausje overheen waardoor het helemaal nieuw lijkt.
Dat sausje is nu juist het probleem. Dat zorgt voor de grootste vertragingen. Dus zet de visuele effecten op "beste prestaties".
Om alles wat overzichtelijker te maken gebruik ik ook graag "Classic Shell". Dat is een gratis tooltje om waarmee een eenvoudiger en overzichtelijker interface gezet wordt.
Het is daarom redelijk eenvoudig Windows sneller te maken door alles te verwijderen dat het er "zo mooi uit laat zien".
Daarnaast zijn er nog wat handige tweaktools te downloaden waarmee er nog meer PK's uitgeperst kunnen worden, maar dan moet je wel precies weten wat je aan het doen bent. Dat zijn tools als: Tweaknow Winsecret en Enhancemy7en.

Ik moet vanmiddag een Pc herzetten van een vriendin
zij geeft een win7 orgineel
ik heb een perfect werkende pliek 2010
zij staat nogal sceptisch tegen over mijn getweakte versie, ze denkt dat er allerlei
miserie van gaat komen ??
Niks is toch beter dan het origineel denkt ze
Ik ga voor mijn Pliek versie
Ik weet ook al wat ik moet doen om de pliek werkende te houden
Graag de keuze van een Expert
 
Ik wil hier geen reclame voor illegale soft,maar heb toch mijn bedenkingen als je een format doe om een paar jaar oude originele win7 te instaleren
Gaat dat niet een hoop updates meebrengen ...
 
je zegt dat je een pliek hebt uit 2010,heb je dan alle updates wel???
 
De originele windows is van 2009
De pliek 2010 geeft genoeg updates aan boord
-Ik schakel updates uit- na instal en werkt perfect

Ik probeer gewoon mijn vriendin te overtuigen niet de originele win7 van 2009 te gebruiken ??

Bij mij draaien de plieks op 3 pcs zonder enige narigheid...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan