Wat is de beste game pc voor rond de 2000 euro?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke. Maar op het moment dat deze pc verouderd dan zal ik dus de nieuwe games niet meer op de hoogste resolutie kunnen afspelen helaas. Maar kan ik dan alle dagelijkse dingen zoals minder belastende spelletjes, youtuben, films kijken nog wel voor een langere tijd doen. Of zorgt de veroudering ervoor dat het hele systeem trager en luidruchtiger word?
 
Hoi,

We hebben het over langer mee kunnen gamen de standaard dingen ja dat zal met deze pc we een jaar of 5 meel lukken zo niet langer misschien tussendoor eens een schone installatie wat nooit kwaad kan maar daar heb je het ook mee gehad nee dqt gaat wel lukken
 
Hoi,


Nee alles is relatief maar zoals ook door lange pier geopperd wordt 5 jaar is lang vooral als je met de nieuwste games mee wilt blijven gaan denk ik zo

Dan weet ik dat ik met deze set voor rond de 4-5 jaar een top game pc heb. En als ik vanaf dan langer door zal willen gaan zal ik aanpassingen moeten maken op mijn pc om het up te graden zodat het de nieuwere games weer aankan.

Ik leer veel van jou Modag. Lange Pier ook bedankt voor jouw inbreng. Als ik een aantal reacties heb van mensen die het met elkaar eens zijn voelt dat extra veilig, om het maar even zo te zeggen, dat ik de juiste keuze maak:)
 
Hoi,

Wij zeiden dat je blij mocht wezen hoor met die jaren en na die jaren wordt het meestal tijd voor nieuw hardware valt er weinig meer aan te passen mar dat geldt dus ook voor die van sander nee het gaat hard in de pc wereld als je bij wilt blijven wat helaas ook veel geld kost:(
 
Dat is spijtig om te horen. Maar zeker goed om te weten, dan kan ik daar realistisch in zijn. Ik zal nog eens goed nadenken of het de investering waard is. Ik ben in ieder geval erg blij met de snelle en vriendelijke hulp die verleend is. Ik vind dit een goede site!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,


Dank je voor het compliment:thumb: en misschien horen we nog wat het geworden is misschien de vraag even op opgelost zetten.
We hadden het wel over het gamen op hoogste niveau dan met de nieuwste games dan
 
Laatst bewerkt:
Hoi,


Dank je voor het compliment:thumb: en misschien horen we nog wat het geworden is misschien de vraag even op opgelost zetten.
We hadden het wel over het gamen op hoogste niveau dan met de nieuwste games dan

Ik heb zojuist (na het krijgen van mijn maandloon) de computer aangeschaft!
Meteen daarna kreeg ik deze mail van Azerty:

"Beste T. van Rijn,

Bedankt voor je bestelling en vertrouwen in Azerty.

We zien dat je een monitor besteld hebt, waarbij we je graag willen wijzen op de regelgeving voor garantie bij dode pixels. Pixelgarantie is een aparte vorm van garantie.

Sinds de introductie van de TFT monitor is pixelgarantie een nieuwe term. Op een conventionele CRT monitor (beeldbuis) was geen sprake van eventuele pixeldefecten.
Bij TFT schermen is dit wel een item. Er kan er een pixelfout in het paneel zitten wat kan varieren van een of meerdere dode pixels (zwart blijvend puntje) naar een of meerdere defecte subpixels (oplichtend groen of roze puntje) tot een of meerdere bright dots (oplichtend wit puntje).

Garantie op pixeldefecten is beperkt en verschilt per merk.
Bij de meeste merken vallen dode pixels tot 2 volledig defecte pixels en tot 4 defecte subpixels niet onder een 'defect bij levering' (ISO-13406-2 norm). Dit is dan ook geen reden om de monitor te kunnen retourneren voor garantie.

Bij Azerty kun je bij diverse monitoren extra pixelgarantie kopen.
Je betaalt een vergoeding en daarvoor mag je de monitor 2 weken testen op defecte pixels.
Je krijgt van ons altijd een monitor die nieuw is, door de fabrikant dicht getapet, dus niet vooraf door ons getest o.i.d.
Wanneer je binnen deze 2 weken een defecte pixel in je monitor ontdekt, dan mag je de monitor kosteloos omruilen.

Bij Azerty betaal je voor deze garantie:
Bij een monitor tot 200 euro slechts 8,95 euro.
Bij een monitor van 201 tot 300 euro slechts 15 euro *
Bij een monitor van 301 tot 550 euro slechts 25 euro *
Bij een monitor van 551 tot 800 euro slechts 50 euro *
Bij een monitor van 801 tot 1000 euro slechts 75 euro *

*Wanneer je na 2 weken geen dode (sub-)pixel hebt gevonden, krijg je de helft van dit bedrag weer terug.
Je kunt dan een mail sturen naar administratie@azerty.nl met je ordernummer.
Dit bedrag zal worden bijgeschreven op uw Azerties spaarsaldo. Dit saldo kunt u bij een vervolgorder weer gebruiken.Â

Indien je de pixelgarantie wilt afnemen, zodat je tegen het risico van dode pixels gedekt bent, kun je de volgende stappen doorlopen:

1. Plaats de gewenste pixelgarantie in uw winkelmandje
2. Kies voor de optie "afhalen" en kies uw gewenste betaalmethode (vooruitbetaling of ideal betaling)
3. Vermeld vervolgens in het ordercommentaar van uw nieuwe order de volgende tekst "pixelgarantie behorende bij order [en dan uw ordernummer]"
4. Als u de order vervolgens afrond en betaald heeft u de pixelgarantie afgenomen



Met vriendelijke groet,

Azerty Verkoop"

Is dit een aanrader of geldverspilling?
Oh en wat voor games vind(en) jij/jullie aanraders? Ik zit zelf te denken aan de nieuwste AC games, FIFA 16, GTA 5 en Civilisation. Ik heb ook final fantasy 14 bekeken. Lijkt me een leuk spel. Maar het lijkt me lastig om in die wereld te beginnen aangezien het alleen online is. En de kosten zijn hoog met de maandelijkse lasten. Maar ik kan de oefenversie proberen:) Hoe dan ook, ik dacht misschien zijn er nog leuke suggesties van jouw/jullie kant.
 
Blijft altijd een gok, zoals met elke garantie.

In principe is het zo dat een beperkt aantal defecte pixels geen defect aan het apparaat is en dus niet onder de wettelijke garantie valt. Dit is iets wat stamt uit de begintijd van de platte schermen. Het productieproces was toen nog zo moeilijk dat het niet altijd mogelijk was alle pixels werkend te krijgen. Een paar foutjes werd toen toegestaan. Inmiddels zijn die processen een stuk beter, maar de fabrikanten maken er maar wat graag gebruik van.

In de praktijk heb ik nog nooit een scherm ontvangen (op een totaal van duizenden) dat defecte pixels had. Je zou er dus misschien op kunnen gokken. Of Google eens op dode pixels in combinatie met het type monitor.
 
Blijft altijd een gok, zoals met elke garantie.

In principe is het zo dat een beperkt aantal defecte pixels geen defect aan het apparaat is en dus niet onder de wettelijke garantie valt. Dit is iets wat stamt uit de begintijd van de platte schermen. Het productieproces was toen nog zo moeilijk dat het niet altijd mogelijk was alle pixels werkend te krijgen. Een paar foutjes werd toen toegestaan. Inmiddels zijn die processen een stuk beter, maar de fabrikanten maken er maar wat graag gebruik van.

In de praktijk heb ik nog nooit een scherm ontvangen (op een totaal van duizenden) dat defecte pixels had. Je zou er dus misschien op kunnen gokken. Of Google eens op dode pixels in combinatie met het type monitor.

Aha. Interessant:) Bedankt voor de uitleg en hulp. Ik heb besloten het toch maar te doen. het ging uiteindelijk maar om een tientje aangezien mijn monitor prijs meevalt op die gegeven tabel. Bovendien kan ik dan nog de helft terugvragen. En ik hoef me zo nergens zorgen over te maken. Ik had me ook nergens zorgen over gemaakt als ze geen mail stuurden trouwens haha. Maarja, doen ze slim:p

Ik heb inmiddels ook al wat games gekocht. Ik ga nu mijn internetverbinding regelen en dan ben ik helemaal klaar voor, zo'n 3 jaar:p, uitstekende game qualiteit. Ik zal nog wel een berichtje sturen als alles geleverd en in orde is:)
 
Hoi,


Geen dank hoor Als je het lijstje doorleest zie daar je Azerty montage met 1 jaar garantie tussen staan dus wordt geregeld als je dit lijstje zo over neemt ,en domme vragen bestaan niet en inderdaad bekabeld is nog steeds de beste optie en speciale manier van aanleg is er eigenlijk niet zou proberen het toch zo kort mogelijk te houden.en aanbevelingen links zijn van de winkel maar hoef je dus niet op te letten,

Je moet wel zelf de windows er op zetten met de internet beveiliging maar dat zal denk ik toch geen probleem opleveren anders lees ik dat wel.

Heey Modag,

Nog een kort vraagje over windows. Ik heb volgens deze site de stappen gevolgd: http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-8/clean-install na aangepast gekozen te hebben kom je dus uit op het punt dat je een station moet kiezen. Voor windows 8.1 staat er: "Tik of klik in Windows 8.1 op de gewenste partitie, tik of klik, als dat nodig is, op de optie voor formatteren die u wilt uitvoeren en volg de instructies."
Ik kan voor het relatieve kleine station 0 kiezen of voor het grotere station 1. Ze hebben het ook over formatteren. Wat zou jij mij aanraden nu te doen?
Ik dacht er zelf aan om windows op de grote schijf te zetten, want op mijn oude pc deed ik het op kleine C schijf en het gevolg was dat die schijf altijd vol zat. Nou beschikt station 0 hier over zo'n 230GB dus het zal vast geen probleem worden maarja.

De pc ziet er overigens goed uit. Netjes alle cds en manuals er bij geleverd. Had het alleen handig gevonden als ze ook een manual hadden meegegeven voor het installeren van windows, dan had ik jou niet hoeven lastig vallen met deze vraag. Hoe dan ook, het ziet er verder allemaal goed uit:) Ik kijk er naar uit om hem te gebruiken.
 
Hoi,

Neem aan dat jermet relatief klein de ssd bedoeld toch? als dat zo is zal windows daar op geïnstalleerd moeten worden dit voor het vlot opstarten van windows en vlot werken. en de grote bestanden op hdd installeren
 
Hoi,

Neem aan dat jermet relatief klein de ssd bedoeld toch? als dat zo is zal windows daar op geïnstalleerd moeten worden dit voor het vlot opstarten van windows en vlot werken. en de grote bestanden op hdd installeren

Ik wist het niet. Maar ik heb even gezocht in mijn bestelling en ik zag dat de Solid State Drive uit mijn bestelling. De Samsung 850 EVO Series - Solid state drive, dat die een opslagcapaciteit heeft van 250 GB. Dus dan zal ik van die twee stations (station 0 heeft ong 250gb en station 1 ong 950) station 0 moeten kiezen. Dus dan klik ik op de partitie station 0 en dan legt de rest zich vanzelf wel uit. Ik hoef niks te doen met formatteren?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan