wat is de snelste p2p

Status
Niet open voor verdere reacties.

vipertronic

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2005
Berichten
842
om zosnel mogelijk films en muziek te downloaden wat is dan de beste p2p die je kan gebruiken ?
 
Nieuwsgroepen. Dan ben je namelijk niet afhankelijk van de uploadsnelheid van een aanbieder.
 
vipertronic zei:
om zosnel mogelijk films en muziek te downloaden wat is dan de beste p2p die je kan gebruiken ?

Met de "gewone" P2P ben je altijd afhankelijk, wat voor verbinding je tegenpartij heeft. Wil je snle kunnen downloaden, zal je de bovenstaande tips kunnen opvolgen, maar dan de betaalde server kiezen.
 
Wat betaalde server betreft ben IK zeer tevreden over Virtualbox. Een zoek-abbonnementje van Xsnews erbij en downen met Grabit. :thumb:
 
Inderdaaad zijn bovengenoemde opties het snelst maar wil je echt niet betalen dan ben ik nog steeds zeer tevreden met het downloaden via een torrent. Wel goed opletten of er genoeg seeders zijn maar voor de rest weinig tot geen problemen!
 
Hoho, met nieuwsgroepen kun je ook gratis werken alleen ben je dan weer afhankelijk van de retentietijd van je provider. Voor het downen van mp3 heb ik daar nooit een probleem van gemaakt.
 
Confictius zei:
Hoho, met nieuwsgroepen kun je ook gratis werken alleen ben je dan weer afhankelijk van de retentietijd van je provider. Voor het downen van mp3 heb ik daar nooit een probleem van gemaakt.
Dan nog pak je niet de volle snelheid, die je bij een betaalde server wel kan halen.;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan