Wat is een goede virusscanner?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sitas

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2001
Hoi,
Aangezien we een nieuwe computer hebben zonder Norton moet er een andere op gaan zetten. Wat zijn jullie ervaringen en wat is een goede. En waar kan ik het downloaden?
Bij deze nieuwe (headstart) computer zat een trial versie van Mac Afee maar deze is echter na 2 dagen al verlopen, ook vreemd niet??
Groet Sita

Ik gebruik antivir (www.antivir.de) heeft soms drie keer per dag een update. Programma is gratis, je moet echter wel zelf de update downloaden, maar dat gaat heel erg eenvoudig. Ik gebruik hem nu een half jaar en ben nog niet besmet geraakt! ik kijk wel dagelijks (meer dan 1 keer) of er een update is.

Succes,

Aad

Aad,

ik heb de door jou geplaatste link gevolgd en wat rondgekeken aldaar, maar waar kan ik lezen dat het programma gratis is ? Ik lees alleen iets over een trial versie en over het verkrijgen van een evaluatiekey als je nog wat langer wilt "evalueren" alvorens het produkt te kopen ???

opgelost, nu Antivir als virusscanner

dank jullie voor de reacties. Ik heb Antivir gedownload, stond ook in het blad van Compu idee. Het is gratis en tot nu toe werkt het volgens mij goed.
Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan