Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat is beter? 8mb cache of 2mb? en wat is dat, cache?Geplaatst door Rob73
Wel hebben ze 8MB cache
Wow, over tegenstrijdig advies gesproken!!Geplaatst door Masera
In echte snelheid zijn ze ook erg gelijk. Maar over het algemeen komt die nieuwe Maxtor net wat beter uit de tests.
Ook is het zo dat het uitval percentage bij Western Digital hoger ligt, dus sneller stuk gaan.
Ik zou dus voor de Diamondmax 9 gaan
Trouwens, als je een stille hd zoekt moet je zeker Seagate nemen, maar die zijn wel minder snel.
Geplaatst door meelman
Maxtor schijven gaan snel kapot (al 3 kapotte schijven gehad. Ook een van 80gb) en seagate's zijn luidruchig. (kraken/kreunen of hoe je het ook wil noemen) WD heb ik nooit gehad.
Over die uitvalspercentages zou ik graag een bron zien, maar goed. Bij zo'n vraag ('wat is een goeie?') krijg je altijd hele subjectieve dingen over eigen ervaringen. En ik heb toevallig vaak slechte HD's van Maxtor gehad, dus ik koop er nooit meer een. (De service is er trouwens wel prima)Geplaatst door Masera
De uitval van WD ligt toch echt hoger, en de nieuwe Seagate Barracuda zijn echt stil.
Geplaatst door jhonnybos
Ga gewoon voor de western digital , die heb ik ook geen problemen mee ik heb ook de maxtor gehad en die zijn echt slecht ...c en je hebt met maxtor ook ng maar 1 jaar garantie met een wd hdd heb je drie jaar garantie...
en maxtor word warmer dan de wd .. ze maken even veel lawaai ... en maxtor heb je vanaf 80 gyg ook wel met 8mb cach te krijgen duzz om die cahc hoef je het niet te doen
Misschien is het een idee om niet meer met eigen ervaringen aan te komen en alle statements die we maken te onderbouwen met een fatsoenlijke bron...Geplaatst door jhonnybos
Ga gewoon voor de western digital , die heb ik ook geen problemen mee ik heb ook de maxtor gehad en die zijn echt slecht
...
en maxtor word warmer dan de wd .. ze maken even veel lawaai ...
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.