wat is een goeie HD van 80GB?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb zelf een seagate 80gb 5400rmp 2mb
Deze maak bijna geen geluid. Deze is nu haast niet meer te krijgen maar als ik nu een nieuwe hd moest kopen ging ik zeker voor een seagate geen enkel probleem mee ansluiten en volgooien maar :D

Geplaatst door Cyberfighter
Ik heb zelf een seagate 80gb 5400rmp 2mb
Deze maak bijna geen geluid. Deze is nu haast niet meer te krijgen maar als ik nu een nieuwe hd moest kopen ging ik zeker voor een seagate geen enkel probleem mee ansluiten en volgooien maar :D
jah, maar ik wil dus iig 8mb cache en 7200rpm.
ik denk dat het de maxtor wordt (diamondmax9) (op salland voor €113)

Geplaatst door aaajeetee

jah, maar ik wil dus iig 8mb cache en 7200rpm.
ik denk dat het de maxtor wordt (diamondmax9) (op salland voor €113)

Ja das zeker niet duur. En lekker snel. Maar ik zou persoonlijk voor seagate gaan. Ondanks maxtor ook een goed merk is.

Geplaatst door Cyberfighter

Je wil moet er ook voor sparen, en dan heb je ook wat :thumb:
ben der ook druk mee bezig :p
ontopic: is deze hd over 2 maanden nog "in"? of zijn der dan alweer nieuwere (en betere)?

Nou ik zou denk gaan voor een 120 of 160 gb of nog beter 200 echter wel prijzig. Maar dan heb je wel weer ff wat space :)

Ik zou ook voor Maxtor gaan, ik heb er eentje die liquid bearing heeft, dat is echt supezz die hoor je neit!

Geplaatst door toetje33
Ik zou ook voor Maxtor gaan, ik heb er eentje die liquid bearing heeft, dat is echt supezz die hoor je neit!
die staat op sallandautomatisering.nl, voor 113€

Geplaatst door toetje33

hoeveel money wil je uitgeven dan?
nou...tis niet dat die 113 veel is...maar tis meer dat ik het geld min of meer niet heb :D
daar vroeg ik ook, oftie over 2 maanden nog in was...dan heb ik ut nl wel :D

Hallo,
ik heb zelf 2x maxtor hdd. Een van 40gb ata 133 en die van 80gb die dimondmax 9 met 8mb cache, en haal ik met een benchmark zo'n 65mb/s read speed. Deze hdd is op een ata100 moederbord aangesloten. Verder het geluid valt best wel mee, ik had eerst een quantum fireball van 40gb en die maakt aardig wat meer geluid, deze hdd zit nu in mijn xbox. Ik zal gewoon de goedkoopste nemen veel verschil tussen al die hdd is er niet.
Greetz
A.I.

80 gyg western digital 8mb cach 7200 rpm voor 110,- en dan ook ng drie jaar garantie ... onthoud wel dat de hdd het eerste onderdeel is wat kapott gaat in een computer:D

Geplaatst door aaajeetee
is deze hd over 2 maanden nog "in"? of zijn der dan alweer nieuwere (en betere)?
Er komt een hele nieuwe generatie harde schijven aan: met S-ATA aansluiting. Maar die zijn voorlopig niet echt betaalbaar...

serial-ata ondersteunt mn mobo niet geloof ik ( :confused: ), dus dat is ook al geen optie...
ik kijk eerst wel even :D
bedankt iedereen :thumb:
edit: en even op die garantie terugkomend...de maxtor heeft 36 maanden garantie (wat dus nmw 3 jaar is ipv 1 ;)) klik

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan