Wat is er aan de hand??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lerosa

Meubilair
Lid geworden
23 jul 2001
Berichten
5.159
Hallo, sinds gisteren krijg ik op heel veel pagina's de menu's niet meer te zien.....
het heeft denk ik met scripts te maken ik krijg dan een wit vlak te zien waar ik niks mee kan..
Iemand enig idee hoe dit kan en hoe dit op te lossen is??

Alvast bedankt voor eventuele reacties.

attachment.php
 

Bijlagen

  • screenshot5.jpg
    screenshot5.jpg
    75,2 KB · Weergaven: 183
Nee geen Adshield of zoeits op mijn pc gezet...
 
heb je toevallig iets van norton internet securitie of een dergelijk programma wat popups en scripts kan stoppen geupdate of nieuw geinstaleerd.
 
Hoi,
Vat het niet verkeerd op, maar ik ben misschien een klein beetje "blij" dat jij dit probleem hebt..................

Ik heb namelijk sinds een dag of wat een soortgelijk probleem (hoop ik) en wanneer jouw probleem HIER wordt opgelost, is het mijne wellicht ook opgelost.

Wat is er aan de hand bij mij.......?

Ik heb de update van het MSI progje Live Monitor opgehaald. Dit progje zoekt na activering online naar updates voor mobo en andere hardware en adviseert vervolgens om een nieuwere versie te downloaden. Het online "zoeken" gaat prima, maar wanneer daarna de resultaten moeten worden getoond, verschijnt bijgevoegde foutmelding (script.......????)

Ik heb GEEN Norton (maar Norman) en ik heb NIETS aan de IE instellingen veranderd, het gebeurde NA de update van het progje zelf.

MSI-Nederland schuift de "zwarte Piet" naar Microsoft -> de beveiligingsinstellingen van IE staan (te) hoog of anderszins blokkeren ze de goede werking van het MSI-progje.

Maaaaaaaaaaaaaaaaar, IK heb niets aan die instellingen gewijzigd.............................!!!!!!!

Mijn voorlopige theorie voor mijn probleem en wellicht ook voor jouw probleem (als het tenminste eenzelfde soort probleem beftreft...?) is dat er bij de laatste automatische update van Windows "onderhuids" beveiligingsinstellingen door de update zijn doorgevoerd die de eindgebruiker misschien beter beschermen tegen allerlei onheil, maar waardoor sommige progjes NIET meer goed functioneren............?????

Bijlage vergeten, komt zo............
 
bijlage

screendumpje

M.a.w. ook een "wit vlak" met daarin een (script)foutmelding...............

Ja of nee klikken helpt vervolgens niet, de resultaten worden never getoond..................
 

Bijlagen

  • foutmelding.jpg
    foutmelding.jpg
    27 KB · Weergaven: 27
Laatst bewerkt:
hm / tja,

da's een heel duidelijke boodschap die in de link wordt weergegeven. Helaas is het vermoedelijk dus de software van billy gaatjes die de ellende veroorzaakt.

Ja, ik kan die laatste update er wel af doen, maar een dezer dagen / weken, komt 'ie met dezelfde vaart weer terug middels een volgende update / servicepack............

Maar in ieder geval dank voor de link (weet ik tenminste voor 99,9% zeker wat de oorzaak is van de ellende)

Ik hoop voor Lerosa dat het probleem daar ook wordt veroorzaakt door de software van billy gaatjes..........
 
Ik kan me niet herinneren dat ik iets raars geinstalleerd heb sinds gisteren en volgens mij ook geen updates van XP, Norton heeft ook nog steeds dezelfde configruatie als voorheen.
En als het eventueel aan de updates zou kunnen liggen, welke kan ik dan het beste verwijderen?
 
Ik heb naar een systeemherstel gedaan naar 2 dagen terug, het is misschien niet de beste oplossing maar het werkt wel even voor dit moment.
 
ach,
misschien zijn "alle" problemen in de Windowsversie van 2050 opgelost.................................... ;) ;) :D :D
 
het wordt altijd maar erger met de kl*tegates, ik vraag me af of het nog wel de moeite is om updates te installeren, hun proggies zijn toch al zo lek als en zeef, en dat kopieren komt alleen maar door de overdreven prijzen. Als ik 150 € moet betalen voor office xp pro ok, maar wat kost ie ? 3 x of zelfs 4 x zoveel ? dus...........
Mijn pc is beveiligd door een goeie virusscanner en een goeie fire-wall, geen updates meer voor mij, en men pc loopt verder zonder al die miserie als een klokkie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan