Wat is het beste systeem?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gewoon even blijven zoeken. Ik heb laatst een nieuwe ATI Radeon 900 128 MB gekocht voor € 85. Werkt overigens goed. In mijn andere PC zit een GF3 TI 128 MB, gekocht voor € 65. Het hoeft dus echt niet duur te zijn.

heb voor mijn mx 440 sdr iets van 60 euro betaald, een ddr versie (zou die wel aanraden) een 75 euro
ja goed ik hou ook van spellen heb erg lang gedaan met mn vorige gf2mx en nu een 4mx en kartels boeien me absoluut niet dus zolang ik kan spelen in 1024x768x32 lekker vloeiend vind ik het best.

succes

Ja ok, al vind ik dat nog een aardige prijs...
En nu ik eenmaal in m'n hoofd heb dat ik een computer ga kopen, wil ik 'm ook zo snel mogelijk :D!

(edit) dit bericht was dus bedoelt als antwoord op die van wim (/edit)

Een Geforce4 mx is trouwens €55, dus dat scheelt met de radeon 8500 €41 = 90 gulden

Geplaatst door Wim1960
In mijn andere PC zit een GF3 TI 128 MB, gekocht voor € 65. Het hoeft dus echt niet duur te zijn.

Waar komt die vandaan???

@ techie: bestaat er een gf4mx met SDR??

Als je een mx koopt, koop dan niet de goedkoopste. Kijk dan voor een mx460 of een 440-8x (slimme marketingtruuk van Nvidia: door het snellere geheugen lijkt hij een stuk sneller dan een gewone 440)

Helaas het bedrijf weet ik niet meer. Via www.tweekers.net/pricewatch heb ik een paar keer doorbegklikt naar de bedrijven en daar stond deze aanbieding toen bij. Er zat alleen geen CD meer bij. Dus zoeken loont soms.

Jazeker bestaat die hij heet meestal gf4 mx 440se en die Se verraad'm. Heb er zelf een (de kosten he) en voor maar een 10-15 euro meer heb je de ddr versie, zou die nemen is wel de centen waard. Ze zij over het algemeen goed over te klokken, de mijne draait ipv 270/333 op 332/410 de core kan nog hoger maar zie geen progje dat hoger kan:(

Die 440-8x die je bedoelt heeft niets met een sneller geheugen te maken maar dat hij een 8x agp poort kan hebben, heeft errug weinig nut overigens, het klinkt leuk maar nut heeft het niet. Er is geen spel dat een dergelijke doorvoer nodig heeft en als die er zou zijn is je gf4mx sowieso veel te traag.

De mx460 vind ik prestatie/prijs verhouding niet zo best, geen idee wat ze doen tegenwoordig maar tot voor kort kosten ze bijna net zoveel als een ti4200

later!

Geplaatst door techie
Ze zij over het algemeen goed over te klokken, de mijne draait ipv 270/333 op 332/410 de core kan nog hoger maar zie geen progje dat hoger kan:(

Die 440-8x die je bedoelt heeft niets met een sneller geheugen te maken maar dat hij een 8x agp poort kan hebben, heeft errug weinig nut overigens, het klinkt leuk maar nut heeft het niet. Er is geen spel dat een dergelijke doorvoer nodig heeft en als die er zou zijn is je gf4mx sowieso veel te traag.

De mx460 vind ik prestatie/prijs verhouding niet zo best, geen idee wat ze doen tegenwoordig maar tot voor kort kosten ze bijna net zoveel als een ti4200

Met de Geforce tweaker utility (GTU) kun je onbeperkt hoger blijven clocken. Zwaar relax...

Die mx440-8x haalt net als de ti4200-8x zijn betere pretaties NIET uit de 8x doorvoer. AGP8x is nu eigenlijk onzin omdat er geen enkele kaart is die het volledig benut. Om nou te zorgen dat die kaart toch beter presteert (en dus een hogere prijs waard is) plakken ze er iets sneller geheugen op...

Ik wist niet dat een mx460 zo duur was. Een vriend van me heeft hem, en die heeft er toen heel weinig voor betaald, maar 'kweet niet waar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan