wat is sneller

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door jhonnybos
naja het lukt me niet ik typ het wel ff op .... hoop dat je me gelooft:D

:D ik hoop dat dat een beetje goed is ... dan hoef ik hem ook niet meer te updaten:D

Welk programma is het, dan draai ik het ook even. (ik heb een P4 1800 dus jij zult vermoedelijk wel een hogere score halen)

Ow, en als je pcmark nog aan de praat wil krijgen heb ik wel de volledige foutmelding nodig...

[ Final Results ]
153.968 - seconds.
7798 - frames.

ja das best wel goed ja ..... wat u heeft he.

maat u heeft wel mhz dan mij ik zit maar op 1667 mhz en u op 1800

Wil nu niet zeuren he, maar wat een nut heeft dat, die testen? Als je pc perfect draait voor wat je ermee aan wil, dan is dat toch ok? Wat maakt het dan uit dat pc x een paar puntjes meer geeft dan pc y?

ik wil niet met je in discussie gaan, maar ik had een nieuwe videokaart gekocht...die amd 2000 is immers nog snel genoeg...? :confused:
maar zoals gezegd...tis jouw geld ;)

Ja weet het he ik zit ook te denken over niets of wel raid of videokaart..... processor 2000 en 2600 merk je ook niet veel van ... maar met video kaart denk ik dat ik ff wacht want er komen nieuwe uit he :D :thumb:

Geplaatst door jhonnybos
Ja weet het he ik zit ook te denken over niets of wel raid of videokaart..... processor 2000 en 2600 merk je ook niet veel van ... maar met video kaart denk ik dat ik ff wacht want er komen nieuwe uit he :D :thumb:
koop gewoon een gef 4 ti4200 of 4400 of 4600 ofzo...128mb ram versie :thumb:

aajeetee, jhonnybos was er volgens mij al uit wat de update betreft (raid of niets) Hoezo trouwens 'Ik had een videokaart gekocht" ?? Hij heeft toch de processor niet gekocht?

En waarom in hemelsnaam een ti4600 kopen?? Koop dan toch alsjeblieft een 9500 pro of 9700.

@ jhonnybos: als je een AMD met een Pentium wil vergelijken moet je naar de XP-rating kijken en niet naar de effectieve kloksnelheid.... Een AMD processor werkt namelijk heel anders dan een Pentium

@ ojan: ik houd ook niet zo van benchmarks...

:D :D :D over een goeie upgrade gesproken, wat dacht je van mijn bankrekening? :D :D :D

maar waar kun je de xp-rating bekijken.
of is dat de getal wat ie aan geeft als je je pc aan doet staat er inplaats de mhz amd athlon 2000

Geplaatst door jhonnybos
He oja en dan ga jij je pc zeker upgraden:D :D :D :D

Misschien wel, mijn ABIT AT7MAX2 met Media XP Pro en AMD XP 2200, 160Gb 8Mb cache Striping Raid Array, 512 Mb 333Mhz ram, en ATI radeon 9700 pro worden nu echt wat traag... :D :evil: :thumb:

jonge ik ben jaloers.
een ati readon 9700 dat zijn toch de beste op moment.
:D

Geplaatst door jhonnybos
maar waar kun je de xp-rating bekijken.
of is dat de getal wat ie aan geeft als je je pc aan doet staat er inplaats de mhz amd athlon 2000

Ik heb zelf geen AMD en ik weet niet precies hoe de rating werkt. Voor de nieuwste procs is hij in ieder geval kloksnelheid +1400.

voor oudere kom ik verschillende omrekenformules tegen:

XP rating (xxxx+) = kloksnelheid :66 x100
en
kloksnelheid X 1,5 - 600 (of 500)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan