Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Om die 4GB te benutten moet je inderdaad de 64 bit hebben, je kan beter nog even wachten met vista kopen tot begin julie, vanaf dan mag je gratis de overstap maken naar windows 7 tot dan kan je het nog wel even met je XP doen dan benut je 3.2 gb maar dat verschil maakt voor die 2 maanden niet zo denderend veel uit..
Ik heb hier een computer waar ik wat op bespaard heb... hier zit namelijk de montage door azerty bij in en nog een jaar garantie. Zo hoef je hem niet zelf in elkaar te zetten!
De EVGA is van de site afgehaald maar gelukkig heb ik een offerte uitgeprint. die is een week geldig nog 4 dagen. daarna is de Palit de enige optie. Welke zou ik nemen?
het merk palit zegt me niet veel dus daar kan ik niet over oordelen. wel is het zo dat de 275 beter is als de 260.
@ nicksanten
daarm zei ik ook "als het op gamen aan komt" want daarin maakt die processor weinig uit de videokaart bepaald het meest. met een 775 kom je er ook wel idd zal er wel verschil zijn met andere dingen.
nicksanten de link werkt idd weer niet
wel heb ik nu eindelijk m'n pc bestelt ze zetten hem nu in elkaar.
ik heb de GTX275 videokaart genomen omdat de winkel zei dat Palit goed was en dat de Palit GTX275 sowieso beter was als de EVGA GTX260 bedankt voor het advies allemaal