Wat moet je doen na downloaden Gta San Andreas

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daniel1992

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2007
Berichten
8
Hallo mensen ik heb even een vraagje.
Ik heb gta san andreas geinstalleerd. Ik heb dingen uitgepakt. en nu staan er dit

HIERHIERHIERHIER.jpg

als ik op gta_sa klik staat er : gta_sa.exe werkt niet meer.

Wat kan ik hieraandoen ?
alvast bedankt

als ik op installeren druk doetie niks..
 
probeer de setup eens (er staat etup, maar dat zal hij zijn)
 
Nou ik heb dat al geprobeerd. hij start hem dan op en binnen 2 seconden sluit hem hem weer af. doet hij elke keer. dus ik denk niet dat dat het is..
 
dan ben ik bang dat je download corrupt is.
andere downloaden dan maar
 
ik had dat ook bij een fifa spel. dat gaf die toen ook aan na wat gesleep in andere mappen deed hij het wel, Nouja ik download hem wel opnieuw bedankt voor de hulp :thumb:
 
ik heb geprobeerd. hij kwam met een nieuw gta_sa.exe heb ik uitgepakt in de map geplaats en geopent.. geeft nogsteeds zelfde foutmelding.
 
ik heb dit ook wel een gehad met een ander spel, dat er een zwart beeldje komt en dan weer weg gaat, bij mij was de oorzaak dat ik niet genoeg ram gehuegen had, maar ik zal als ik jou was maar heel snel een virus scanner laten draaien als ik die foto zie!!!!
je kan ook eens zo'n test site proberen, jeweetwel zo'n site die kijkt of je het spel wel kan draaien (ik ben de naam kwijt van die site)

groet david ik hoop dat ik je geholpen heb!!!
 
Nou ik ben nogsteeds aan het kijken maar wil nog niet echt lukken. De exe bestand start gewoon niet op en setup doet het niet. dus kan ook niet installeren
 
waarvan wou je screen shot ? want als ik setup opstart is die binnen 2 seconden weg. en het exe bestand geeft hij aan dat hij hem niet kan openen.
 
[Smod edit] Linken naar torrent sites in niet toegestaan!!! [Smod edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als je hem hebt gedownload, zit er ergens op de DVD (neem aan dat het een DVD is die je gedownload hebt), een mapje met een NO-CD crack? Die moet je dan vervangen met de andere .exe bestand.
 
Laatst bewerkt:
kijk ff op die link die ik je gestuurd had daar staat een site voor die no-cd crack. En als je die crack gedownload hebt gewoon in die map zetten en dan vraagt ie of je het wil overschrijven. Gewoon ja drukken en met die kan je het spel ook launchen.
 
Wat dachten jullie van gewoon dubbelklikken op install.exe???
 
[Smod edit] Linken naar torrent sites in niet toegestaan!!! [Smod edit]
Je bent accoord gegaan met onze huisregels toen je lid werd. Je had dus kunnen weten, dat het plaatsen van links naar torrent sites niet toe is gestaan.

Link verwijderd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan