Wat moet je doen na downloaden Gta San Andreas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iso

zoals ik het nu zie op je foto denk ik dat je een RIP hebt gedownload waarbij je geen cd nodig heb t en start bij een .exe ik vind een RIP persoonlijk irritant en niet betrouwbaar zoals jou geval hij doet het niet. ik download persoonlijk altijd image of iso etc. bestanden die brand je dan op cd en het lijkt bijna op een egte cd op de crack na. dus .iso is betrouwbaarder
 
altijd iso

ja ik zou ook iso downloaden. WErkt meestal wel

ik had ook eens meerdere keren ervaring gehad met RIP's, die waren allemaal zo slecht dat ik voortaan altijd .iso download een RIP is wel kleiner maar ik haat ze .iso werken beter vind ik
 
als dit een rip is

ik weet het niet cker maar ik denk dat het een RIP is.

probeer eens gta_sa want sommige rips zijn gemaakt om niets te hoeven installeren. daar moet je dan een een of ander .exe aanklikken of een .bat (in mijn ervaringen)
 
vista?

Draait je pc op vista? zo ja ga naar Gta.exe eigenschapen - compinaliteit - service pack2- uitvoeren als administrator:thumb:
 
nee jongens ik heb het spel verwijderd, ik kwam er niet uit ;) en een nieuw spel gedownload en daar zat gewoon een setup bij :thumb: lag dus gewoon aan de download zelf.. allemaal bedankt voor de tips:thumb:
 
al wil echt helemaal geen problemen voortaan moet je spellen kopen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan