Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Geplaatst door ojan
![]()
![]()
Vegetariër worden ???
![]()
![]()
![]()
![]()
--> Ad - aware 6 als je de pop-up spamsites mag meerekenen... Op het gebied van email, dan is hotmail het beste antispam proggie dat er is...
Ow, ik had ad-aware er ook bijgezet omdat popups ook eigenlijk een vorm van spam zijn, en ad-aware de manier om ervan af te geraken...Geplaatst door saldos
ojan,
Ik denk niet dat je mij begrijpt.
Ad-aware is geen antispam maar anti spyware/adware.
En hotmail is geen programma, maar een webmail.
Ik wil weten dus welke antispam programma mensen gebruiken bijvoorbeeld om emails te bouncen, om emails te verwijderen van de server voordat ze op de computer komen etc. Er zijn verschillende programma's zowel gratis als wel betaald en ik wil weten welke de beste is. Snap je?
sinds wanneer is spybot tegen spam ? Spybot is gelijkaardig aan adaware, en zoekt naar spyware.............Geplaatst door Will-Well
Ik gebruik het progje ,,SPYBOT" werkt goed en is gratis.
Daarnaast heeft mijn kabel provider Quicknet (Multikabel) zins kort filters geplaatst voor spam en virussen.
Geplaatst door Will-Well
OK sorry hoor! Maar je hoeft niet gelijk boos te worden.
wat maakt een proggie van amper 1.5 mb uit, en ik ben overtuigd van de effectiviteit ,ieder zen keuze.......Geplaatst door @temptation
Maar ik krijg nogsteeds ongeveer3 mails per dag spam binnen op verschillende adressen.
Spaminpector is een plugin voor OE of Outlook.
www.giantcompany.com
Voorheen gebruikte ik Mailwasher maar omdat dit weer een appart programma op het systeem erbij is, heb ik het toen verwijderd.
Imo Mailwasher netzo (niet-)effectief als Spaminspector.(als je weet hoe beide te gebruiken)
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.