wat vinden jullie het beste antispam programma?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het betekend dus dat de nieuwe gratis versie geen hotmail adressen kan bouncen dus?
Ik vind dan wel dat mailwasher dan wel wat duidelijker moeten zijn, want die foutmelding is niet erg duidelijk.

Weet iemand wat die andere foutmelding is die ik krijg van spampal die een beetje bekend is met spampal?

Bennie, wat betreft jouw artikel:
Ik ben erheen gegaan en daar stond 127.0.0.1
Dat is een lokaal adres al.
Ik heb geprobeert het te veranderen naar mijn eigen ip adres om te kijken of dat misschien zou werken, maar dat werkt ook niet, Ik krijg dan een error. Zie bijlage:
Dus helaas is mijn spampal probleem nog niet opgelost. Nog een ander idee misschien?

En wat beterft het K9 programma, die ga ik binnenkort even testen. Dus bedankt alvast daarvoor. Ik laat je wel even weten hoe ik het programma vond.
attachment.php

Bijlagen

• spampal.gif
    spampal.gif
    3,6 KB · Weergaven: 169
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Bennie
Ik lees overigens lovende dingen over K9:
http://www.keir.net/k9.html

Helaas Bennie,
Dit programma liet mijn outlook express crashen, want gelijk na de installatie kon ik outlook express niet meer openen en moet ik O.E. met ALT-CTRL-DEL de taak beeindigen omdat het niet reageerde.
Ik heb toen dit programma verwijderd en toen deed O.E. het weer.
Dus dit rogramma kan ik niet op de pc zetten.

Ik vind Mailwasher tot nu toe toch de beste van allen.

Saldos, ik had hetzelfde probleem als jou, daarom ben ik nu Spam Inspector eens aan het proberen en ik moet zeggen....... hij doet het beter als alle andere volgens mij, Mailwasher was ook aardig maar was een appart programma.
Kijk er eens naar.

Ok Caspar107, Ik zal hem wel eens kopen zodra ik wat meer geld heb.
Het probleem namelijk met spam inspector is dat hij 30 Dollar kost.

Maar ik zal de trial wel even uitproberen en laat je binnenkort weten hoe hij is. Het ziet er wel uit als een mooi programma trouwens.

Geplaatst door de jean
@Caspar107, werkt het proggie ook met incredimail ?

Ik zou het niet weten, maar denk het niet aangezien er apparte versies zijn speciaal voor Outlook Express en Outlook.

:rolleyes: Spaminspector werkt idd niet op Incredimail, het is puur een plugin voor Outlook2000/2002, OE5/6 of AOL 7/8.
Voor elke versie opzich moet je betalen...

Trouwens ik heb nog een antispam programma gezien die pp mailcheck heet. Die ga ik ook uitproberen en laat jullie ook weten of die goed is of niet.

Offtopic- Caspar107:Ik kan niet reageren op je P.B.

Maar dit is mijn atwoord: Graag.

Alvast bedankt.

mailwasher

Kan iemand me in het kort vertellen hoe mailwasher werkt? Ik heb mailwasher geinstalleerd en alle gegevens ingevuld. Als ik dan op mail checken klik, gaat ie kijken of er mail is. Hoe werkt dit nu in de praktijk?
Moet ik dit altijd doen voordat ik ga kijken in OE of er mail is? Of kun je ergens in OE aangeven dat alles via mailwasher loopt?
HELLUP, want mijn engels is niet zo denderend...

idd, altijd eerst mailwasher laten draaien, aangeven wat je wil deleten en bouncen, dan process mail, als het goed ingesteld is opent ie dan automatisch je mail proggie en kan je de gewenste mail binnenhalen, na een tijdje zal je bijna geen spam meer krijgen.........

en wat houdt bouncen dan precies in? en wat gebeurt er als je adressen op de blacklist zet? krijg je die dan niet niet meer binnen?

Geplaatst door DaanM
en wat houdt bouncen dan precies in? en wat gebeurt er als je adressen op de blacklist zet? krijg je die dan niet niet meer binnen?
Bouncen: het mailtje wordt teruggestuurd alsof het onbestelbaar is.

Zet je een adres op de blacklist, dan verschijnt de mail nogwel in mailwasher. Maar reeds aangevinkt staan: delete, blacklist en bounce.
Oftewel: jij drukt op de knop proces mail, en het mailtje wordt gebounced en direct verwijderd van de server. Open je daarna je standaard mailprogram, dan owrdt deze mail dus niet binnengehaald.

dank u... ben weer een hoop wijzer.. en dat gaat allemaal lukken? want ik ben die spam wel zat..

gkesler
In de fora wereld is het gebruikelijk om topics die ouder zijn dan 4 weken na datum van een laatst gegeven reply, niet meer terug leven in te blazen.
Je snapt wel waar ik heen wil?;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan