Wat vinden jullie hiervan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Objectief gezien weinig mis mee. Subjectief gezien: bruin is niet zo'n aansprekende kleur.

Zwart? Donkerblauw?

Maar zoals ik al schreef, kleurbeleving is subjectief. Voor hetzelfde geld vinden de volgende 10 ´kijkers´ bruin geweldig. Ik gaf slechts mijn mening.

Zwart? Donkerblauw?

Maar zoals ik al schreef, kleurbeleving is subjectief. Voor hetzelfde geld vinden de volgende 10 ´kijkers´ bruin geweldig. Ik gaf slechts mijn mening.

jaa, maar dacht even kijken,
maar die 2 kleuren heb ik juist al gebruikt.. en dat vonden heel veel mensen juist niks ;)

maar ja ik hoor nog wel van andere ;)
maar kan ook script maken da je zelf kleuren kan kiezen
dat lijkt me wel leuk.

maar eerst 1 dan ander :P
niet meteen hard van stapel

jaa, maar dacht even kijken,
maar die 2 kleuren heb ik juist al gebruikt.. en dat vonden heel veel mensen juist niks ;)

maar ja ik hoor nog wel van andere ;)
maar kan ook script maken da je zelf kleuren kan kiezen
dat lijkt me wel leuk.

maar eerst 1 dan ander :P
niet meteen hard van stapel

De kleur groen in je handtekening vind ik wel fraai, is dat niks?

De bovenste, die van Utorrent, is dat geen fraaie achtergrondkleur?

Mijn mening? 10x beter dan het bruine.
Enige probleem is nu dat het een beetje een hoog pokertafel gehalte heeft gekregen. ;)

Probeer een lichte achtergrond kleur te gebruiken. Er is een reden waarom 9 van de 10 sites voor wit kiezen :)

Probeer een lichte achtergrond kleur te gebruiken. Er is een reden waarom 9 van de 10 sites voor wit kiezen :)

is dat dan niet te standaard?
want dat wil ik juist niet.

maar denk dat ik nog een andere variant wil maken
met iets meet design.

denk dat ik die straks af heb ;)
mvg

Kan, maar de posting van Vegras heeft mij wel aan het denken gezet. (9 v.d. 10............)

Oh, op die manier bedoelde ik het niet precies. Iets te specifiek. Wat ik bedoelde was: 9 van de 10 websites hebben een lichte achtergrondkleur. Je typ-programma (msWord, notepad, roep het) heeft een lichte achtergrond. Lichte achtergrond met donkere letters - dit leest gewoon het prettigst, en dat is het hele idee van websites, om informatie te delen met anderen (dus ze lezen je text).

Voor de leukheid moet je eens naar de website van mn zwemclub gaan. Rechtsonder staat een 'stijlkiezer'; selecteer eens de 'oude' stijl. Zo'n gele achtergrond leest (vind ik) gewoon niet zo prettig.

Nu had je site mischien niet een donkere text-achtergrond, maargoed. Dit is niet voor niets het Site check - Wat vinden jullie hiervan topic :)

ja, maar het is zo standaard..
Tsja... Mischien, mischien niet. Je kan zo veel leuke dingen ermee doen. Zoals hierboven gezegd, een lichte kleur doet het ook hoor - of een motiefje. (zie mn website)

:thumb:

Laatst bewerkt:
Oh, op die manier bedoelde ik het niet precies. Iets te specifiek. Wat ik bedoelde was: 9 van de 10 websites hebben een lichte achtergrondkleur. Je typ-programma (msWord, notepad, roep het) heeft een lichte achtergrond. Lichte achtergrond met donkere letters - dit leest gewoon het prettigst, en dat is het hele idee van websites, om informatie te delen met anderen (dus ze lezen je text).

Voor de leukheid moet je eens naar de website van mn zwemclub gaan. Rechtsonder staat een 'stijlkiezer'; selecteer eens de 'oude' stijl. Zo'n gele achtergrond leest (vind ik) gewoon niet zo prettig.

Nu had je site mischien niet een donkere text-achtergrond, maargoed. Dit is niet voor niets het Site check - Wat vinden jullie hiervan topic :)

Tsja... Mischien, mischien niet. Je kan zo veel leuke dingen ermee doen. Zoals hierboven gezegd, een lichte kleur doet het ook hoor - of een motiefje. (zie mn website)

:thumb:

hihi, ik heb uit tips en dit forum beetje nagedacht, en ben uit dit gekomen,

misschien vinden jullie het beter als de rest.

http://pcgebruikers.nl/test/

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan